استقلال دغدغه مشترک دخترها و پسرها

استقلال دغدغه مشترک دخترها و پسرها

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: داشتن استقلال، این روزها از دغدغه‌های مشترک دخترها و پسرهاست، یعنی از همان روز اول که بچه به‌قاعده غذا خوردن را یاد می‌گیرد می‌خواهد مستقل عمل کند تا آخرین روز حیاتش هم همچنان سعی‌ش را برای استقلال داشتن می‌کند.

البته تعریف آدم‌ها از استقلال به‌خصوص نوع مالی‌ش یک تعریف سلیقه‌ای است؛ یعنی بعضی‌ها استقلال مالی را در خرجی گرفتن میلیونی از پدر و خرج کردن میلیاردی به سلیقه خودشان می‌بینند. این‌ها همان‌هایی هستند که در بیوگرافی اینستاگرام‌هاشون نوشتند پرنسس بابام و این پرنسس باباش بودن یک جور شغل تمام وقت است که آدم‌های عادی با ۳۰ سال کار مداوم هم به مستمری یه‌سالش نمی‌توانند دست پیدا کنند.

استقلال دغدغه مشترک دخترها و پسرها

در همین راستا من هم اواسط تحصیلم تصمیم گرفتم که کار کنم، گزینه‌های پیش‌رویم خیلی متنوع بودند از مربی مهد تا مهماندار هواپیما، کارشناس فروش بیمه، منشی پاره‌وقت و بازیگر در صورت مشارکت در ساخت. این آخری آنقدر جذاب بود که آدم می‌توانست قید درس و مشق را به طور کامل بزند و تمام‌وقت میراث اجدادش را خرج اعتلای فرهنگ و هنر کشور کند فقط نتیجه‌ای که عاید آدم می‌شود یک فیلم شانه تخم مرغی با رتبه جیم است که بعد از شهرت باید همه سرمایه‌تان را صرف آن کنید تا به‌طور کل از پرونده هنری‌تان پاکش کنند.

از آنجایی که در بیوی اینستاگرام هیچ تأکیدی روی پدرم به‌عنوان حامی مالی نداشتم، اولین کارم در ظاهر متفاوت با بازیگری‌ بود اما در واقع خیلی هم بی‌ربط به بازیگری نبود. من باید از صبح تا شب با لبخندی کشیده آدم‌ها را متقاعد می‌کردم که بیمه بخرند و بعد در حالی که با پوشش بیمه‌ای خودم از پس خرید یک برگ استامینوفن هم برنمی‌آمدم در اوج شکوفایی کاری از دنیا می‌رفتم و کارم را به جوانترها واگذار می‌کردم!

پایان پیام

ادامه این داستان دنباله‌دار را اینجا بخوانید.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

 

کد خبر : 58746 ساعت خبر : 6:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=58746
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات