سفر خارج را کجای خیالاتمان بگذاریم

سفر خارج را کجای خیالاتمان بگذاریم

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: پس از انتشار خبر افزایش سه برابری عوارض خروج از کشور ملت شریف ما طوری به خبر واکنش نشان دادند که خدا شاهد است من فکر کردم شمال هم خارج از کشور حساب می‌شود. و آخی مردم بیچاره دیگر پنجشنبه نمی‌توانند به شمال بروند و ترافیک درست کنند.

یک نفر نیست بگوید ملت عزیز و شریف، فعلا که با یک افزایش چند درصدی قیمت نان ما در خرج‌های یومیه‌مان مانده‌ایم. دیگر سفر خارج را کجای خیالات‌مان بگذاریم آخر؟

ما خیلی که گلاب به رویتان زور بزنیم و خودمان را بتکانیم می‌توانیم با متروی خط یک یکبار برویم تا تهش و برگردیم. البته به شرطی که در بین راه از دستفروش‌ها خرید نکنیم و از آن پیراشکی‌های خوشمزه بگذریم.

مگر چند درصد از مردم جامعه ما توانایی رفتن به سفرهای خارجی را دارند؟ آن هم برای چند بار متوالی. فوق فوقش پول جمع کنند یک ترکیه بروند و چندتا عکش بگیرند که از این بابت مشکلی نیست. چون در سفر نخست تنها باید مبلغ ۲۲۰ هزار تومان پرداخت کنند.

اگر واقعا کسی آن‌قدر وضعش خوب است که می‌تواند چندبار به سفر خارج برود خب پس حقش است که این جریمه سنگین را بدهد تا سفرش حلال شود. چون ملتفت هستید که پول حلال به اندازه سفرهای خارجی قد نمی‌دهد. برخی مسئولان که سفر خارج می‌روند آن‌ها مجبورند. باید بروند تا برای ما توافق جور کنند دیگر. تازه خوب است که خرج آن‌ها را دولت می‌دهد وگرنه آن‌ها هم مثل ما بودند و چون وسع مالی‌شان به بیش از یک بار رفتن (بلکه هیچ بار رفتن) نمی‌رسید ، کار مملکت همینجوری روی زمین می‌ماند.

پایان پیام

کد خبر : 60602 ساعت خبر : 11:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=60602
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات