شغل شریف داب‌اسمش سازی

شغل شریف داب‌اسمش سازی

تا رسیدن به وعده هر ایرانی یک داب‌اسمش ساز حرفه‌ای راه درازی در پیشه.

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: بر اساس گزارش مرکز آمار؛ طی سال های اخیر سهم افراد دارای تحصیلات دانشگاهی از کل بیکاران رو به افزایش بوده و طی ۱۵ سال اخیر این سهم ۴ برابر شده است.

البته حساب پرنسس‌های بابا و اونهایی که وُرک اَت جیب بابام هستن رو باید از این آمار جدا کرد، ظاهراً برای اونها کار همیشه هست کار هم نباشه بالاخره از یه زاویه‌ای کار خودشون رو می‌سازن، همین الان ۷۰ درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دارن تو فضای مجازی داب‌اسمش می‌سازن یا دارن به داب‌اسمش ساختن فکر می‌کنن یا هنوز اول راهن می‌خوان خودشون رو متقاعد کنن که از این راه هم می‌شه پول درآورد؛ این متقاعد کردن خودت یه چالش بزرگ برای همه محسوب می‌شه. به‌هر حال حالا که آب پاکی روی دست بیکارها ریخته‌شده بهتره به روش‌های کاملاً بومی و استاندارد مجازی دنبال ساختن شغل برای خودمون باشیم تا رسیدن به وعده هر ایرانی یک داب‌اسمش ساز حرفه‌ای راه درازی در پیشه. دوستان یه‌ذره مهربونتر بنشینن جا واسه ما هم بازمی‌شه واسه داب‌اسمش ساختن.

شغل شریف داب‌اسمش سازی

برای دور زدن آمار بیکاری که از اون چیزی که تو آینه می‌بینیم هم ظاهراً به مردم نزدیکتره می‌شه از این روش‌ها هم استفاده کرد، مثل جایگزینی مشاغل لاکچری به‌جای مشاغل معمولی، چون ظاهراً کشور در زمینه تولید دکتر و مهندس و وکیل به خودکفایی رسیده و حتی به درجه صادرات اینها هم رسیده. تو عصر جدید نیازمند این هستیم که همچنان با حداقل امکانات حداکثر درآمد رو داشته باشیم که البته این روش فقط برای بعضی از ژن خوب‌ها و بستگان و آشنایانشون جواب می‌ده، من و شمای نوعی در راستای افزایش درآمدمون می‌تونیم به‌فکری راهی برای کسب پول از دوردور زدن‌های مجازی‌مون باشیم، به این روش که جنگ سلبریتی‌ها رو دنبال کنیم، صحبت‌های اونها رو قیچی کنیم و اوقات فراغت و غیر فراغتمون رو با کپشن زدن روی این ویدئوها و عرضه‌شون در فضای مجازی؛ پر کنیم. بالاخره این‌جوری هم خودمون رو مشغول و پرکار نشون می‌دیم و این‌قدر مسئولین و مرکز آمار رو تو دردسر نمی‌اندازیم، ژاپنی‌ها اگه بودن می‌تونستن از همین دوردور زدن‌های مجازی ما برق بگیرن!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 62314 ساعت خبر : 9:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=62314
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات