فرق دغدغه شاخ‌های اینستا و سلبریتی‌ها

فرق دغدغه شاخ‌های اینستا و سلبریتی‌ها

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: سلبریتی‌ها این روزها تو هر حاشیه‌ای هستن، یعنی کادرت رو برای هر خبری که ببیندی حضوریه سلبریتی رو هم تو کادر می‌بینی.

اینکه این چهره‌هااونقدری باما احساس راحتی می‌کنن که فرزند تازه متولد شده‌شون تو کانادا تا به‌هم خوردن رابطه‌ و کات کردنشون با یه هنرپیشه رو رسانه‌ای می‌کنن از مزایایی گردش آزاد اطلاعاته، به لطف اینها ما احتیاجی به پاپاراتزی جماعت برای دنبال کردن اخبارشون نداریم.

فرق دغدغه شاخ‌های اینستا و سلبریتی‌ها

از صفحه اینستاگرامشون می‌شه یه درام عشقی درآورد و یه سریال روتین نود قسمت هم برای شبکه سوم. مشکل ما با سلبریتیه اینه که بعضی وقت‌هادر پرده حرف می‌زنه مثلاً اینکه من با سین عین هیچ رابطه‌ای نداشتم، یا دلم برای خ،ت،م تنگ شده. اون‌وقت هرچی اسم و فامیلی در همین حوالیه برای دفاع از خودشون صف می‌کشن بعد هم معلوم می‌شه منظور فلانی از سین_عین ورژن هنرپیشه‌ش بوده نه فوتبالیستش.

مفسداقتصادی و عامل دور زدن تحریم‌های نفتی رو که معرفی نمی‌کنین که مخفف صداش می‌زنین، الان دیگه اینها رو هم با اسم و فامیل صدا می‌کنن، خب پس‌فردا با همون سین عین عروسی می‌کنین و بعد خوبه ما تو پیج یه سین عین دیگه تبریکات مبسوطمون رو بذاریم.

یه‌کم با ما راحت باشین، ببینین ما ملت چقدر باهاتون تو صفحه‌هاتون راحتیم شما هم تعارف رو بذارین کنار! مرسی که ما رو در جریان کلیه عمل‌های جراحی زیبایی، قهر و آشتی‌هاتون و کل‌کل‌هاتون با هم قرار می‌دین، ما این تیپ خبرها رو خیلی بیشتر از اکتشاف داروی ام‌اس توسط ایرانی‌ها دوست داریم، حتماً شما هم به علاقه‌مون پی بردین وگرنه این حجم از تلفیق زندگی واقعی و مجازی بوسیله سلبیریتی‌ها اتفاقی نیست!

فقط یه نکته مهم دغدغه‌هاتون رو چند ورژن ارتقا بدین تا با دغدغه‌های شاخ‌های اینستا تداخل نداشته باشه و حواستون باشه مردم از دغدغه‌های اونها به سبک دیگری دغدغه‌زدایی می‌کنن!

پایان پیام

کد خبر : 63277 ساعت خبر : 11:28 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=63277
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات