فیلم عصبانی نیستم و مخاطب هویچ

پایگاه خبری گلونی،‌ رضا ساکی: داستان اکران فیلم «عصبانی نیستم» از دو مرحله گذشته و وارد مرحله سوم شده است. اولین مرحله مرحله مطالبه جدی بود. یعنی مردم و هنرمندان به طور جدی و قانونی اکران این فیلم را مطالبه می‌کردند.

بعد از اکران‌نشدن‌های پی‌درپی و وعده‌های پوچ، قضیه کمدی شد. یعنی اکران نشدن یک فیلم که مجوز قانونی داشته است و قانونی هم فیلم‌برداری شده است و قانونی هم ارزیابی شده است تبدیل به کمدی شد و روزنامه‌نگاران و کاربران فضای مجازی با اکران نشدن آن شوخی کردند.

بعد از آن دو مرحله، دیگر به جایی رسیده‌ایم که شعورمان زیر سوال رفته است. یعنی این وعده‌های مکرر و اکران‌نشدن‌های پی‌درپی باعث می‌شود آدم فکر کند که مسئولان و متولیان پشت صحنه اکران نشدن این فیلم، آدم را شلغم فرض کرده‌اند که امروز وعده می‌دهند و فردا تکذیب می‌کنند.

بعد هم دلایلی برای اکران نشدن آن می‌آوردند که آدمی حیرت می‌کند. یعنی الان بچه دو ساله هم می‌داند که: «اکران فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» به دلیل تراکم فیلم‌ها از آخر آذرماه به زمان دیگری موکول شد» یعنی کشک. یعنی زرشک. یعنی باز هم وعده دادیم و نشد.

یعنی در این تراکم نمی‌شد اکران فیلمی دیگر به زمان بعدی موکول می‌شد؟ اصلا تراکم فیلم‌ها یعنی چه؟ مگر اتوبان تهران کرج است که ماشین‌ها لای هم گیر کنند؟ یعنی ما هویچیم؟ ما موزیم؟ ژله‌ایم؟ جلبکیم؟ دقیقا ما را چه فرض کرده‌اید؟ آن حیوان چارپای باربر نجیب؟

باقی بقای‌تان

 

کد خبر : 59501 ساعت خبر : 1:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=59501
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات