لیلی و مجنون در سالن پرستویی عاشق می‌شوند

به گزارش  پایگاه خبری گلونی، نمایش لیلی و مجنون به کارگردانی و تهیه کنندگی سجاد نوبهاری در سالن پرویز پرستویی از یازدهم آذرماه ساعت ١٨ به مدت ١۵ شب به روی صحنه می‌رود.

سجاد نوبهاری و مهین نوبخت نویسندگان لیلی و مجنون هستند؛ مهدی برنس ، ماریا اورکی، جلال جعفری، مژگان اخلاقی، علیرضا آهنگران ، ارشیا حسن‌زاده، رکسانا خسروی، شیما عسکری، عماد ابوالفتحی، نایریکا جمشیدی و امیر عبادی در این نمایش به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علیرضا حنیفی دراماتوژ لیلی و مجنون و نگارامیری محمد مقدومی مدیر روابط عمومی و سهیلا انصاری مشاور امور رسانه و تبلیغات را بر عهده دارند.

عماد ابوالفتحی به عنوان دستیار و برنامه‌ریز و طراح نور و صحنه، مریم امین‌زاده منشی صحنه، بهار برازمند طراح گریم، سولماز نجفی و الهام ایزدپرست مجریان گریم، مونا عظیمی طراح لباس، یگانه ماشینچیا و حنانه کاکاوند به عنوان عکاس در نمایش لیلی و مجنون فعالیت می‌کنند.

قیس از کودکی با لیلی در یک مکتب درس می‌خواند جرقه‌ی عشقی در این دو به وجود می‌آید که همگان را حیرت زده می‌کند و با گذر زمان این دو بیشتر عاشق یکدیگر می‌شوند خانواده‌ی هر دو از این موضوع آگاه می‌شوند خانواده‌ی مجنون در رساندن لیلی و مجنون بهم تلاش زیادی می‌کنند ولی برعکس خانواده‌ی لیلی بر این وصلت رضایت ندارند تا حدی که لیلی را در خانه زندانی می‌کنند و ادامه ماجرا…

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت www.tik8.com مراجعه کنند.

پایان پیام

 

کد خبر : 58510 ساعت خبر : 9:58 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=58510
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات