مراسم بزرگداشت روز بیمه در دانشگاه علامه طباطبائی

مراسم بزرگداشت روز بیمه و نشست تخصصی «بررسی چالش‌ها و فرصت‌های ورود تکنولوژی به عرصه صنعت بیمه» به همت انجمن علمی-دانشجویی مدیریت بیمه در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نشست «بررسی چالش‌ها و فرصت‌های ورود تکنولوژی به عرصه صنعت بیمه» با حضور دکتر مسعود حجاریان، رئیس انجمن حرفه‌ای بیمه، بهروز اسدنژاد، مدیر برنامه و بودجه بیمه ایران و مدیران و عوامل شرکت‌های «وبیمه» و «بیمه بازار»، سه‌شنبه، ۲۱ آذرماه به همت انجمن علمی_‌دانشجویی مدیریت بیمه در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

در این نشست در یک پنل تخصصی که با حضور ۶ نفر از اعضا و مدیران شرکت‌های بیمه برقرار شده بود،‌  تکنولوژی در بیمه و فروش آنلاین از طریق اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هر کدام از سخنرانان جداگانه دیدگاه خود را درباره این مسئله ابراز کردند.

در این نشست بحث استارت‌آپ‌ها در صنعت بیمه و نقش آنها برای ایجاد تحول در این صنعت مطرح شد.

همچنین گفته شد که نمایندگی‌ها و کارگزاری‌های بیمه بسیار زیاد و در دسترس اغلب افراد هستند و این نمایندگی‌ها تقریبا بازار اشباع شده‌ای در حوزه بیمه به وجود آورده‌اند.

در این جلسه افراد سخنران بسیار تاکید داشتند که دوران دانشجویی بهترین فرصت است که دانشجویان این رشته به استارت‌آپ‌ها فکر کنند و این دوران است که زمینه را برای اجرا ایده‌های مختلف فراهم می‌کند.

بر اساس سخنان گفته شده در این نشست، چارچوب صنعت بیمه با دیگر صنایع متفاوت است، دانشجویان باید ایده‌ای را در نظر داشته باشند که نیازهای جدیدی را زنده کند و یا نیازهای قدیمی را بازآفرینی کنند و از این طریق شکل بگیرند و بزرگ شوند.

لذا محصولی که در صنعت بیمه به فروش می‌رسد منحصر به فرد است و با دیگر صنایع بسیار متفاوت است. از این رو، الگوها و روش‌های سایر محصولات روش خوبی برای فروش صنعت بیمه نیست و «اگر بتوانیم طرح جدیدی در این صنعت ایجاد کنیم، اعتماد اساسی میان خریدار و فروشنده شکل می‌گیرد».

دیگر بحثی که به آن پرداخته شد این بود که فروش آنلاین بیمه در راستای آگاهانه خرید کردن مردم است، یعنی تمام مزیت‌ها و مشکلات بیمه از طریق فروش آنلاین در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

پس از این نشست، مراسم قرعه‌کشی در میان حاضران انجام شد و جوایزی به قید قرعه از سوی انجمن علمی_دانشجویی مدیریت بیمه به حاضران در مراسم تقدیم شد و در پایان کیک بزرگداشت روز بیمه بریده شد.

گزارش کامل در عطنا قرار می‌گیرد؛

عکس: شکیبا شیرازی -عطنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام

کد خبر : 61678 ساعت خبر : 9:09 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=61678
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات