معرفی مکاتب نوظهور کشور

می‌خواهیم جدیدترین مکاتب سیاسی و اجتماعی که روانه بازار کرده‌ایم را خدمت شما معرفی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روزنامه ایران نوشت: «این روزها که دیگر خبری از لیبرالیسم و سوسیالیسم و امپریالیسم و… نیست و مکاتب سیاسی دیگر خریداری ندارند، مکاتب اجتماعی هم مانند «وندالیسم» دیگر مد نیستند، در نتیجه در یک سری از کشورها شاهد ظهور مکاتب جدیدی هستیم که به‌ عنوان مثال دو نمونه از آنها زنبیلیسم و منقلیسم نام دارند. حال می‌خواهیم جدیدترین مکاتب سیاسی و اجتماعی که روانه بازار کرده‌ایم را خدمت شما معرفی کنیم.

بلرزونیسم: مکتب اجتماعی و سیاسی نوینی است که روز دانشجو در یکی از دانشگاه‌های کشور رونمایی شد که بر اساس آن رکورد قر بر ثانیه و نفر – کمر کشور جابه‌جا شد. این رکوردشکنی البته با مخالفت ریاست دانشگاه آزاد همراه شد و ایشان مدام به دانشجویان فوق گفت: «نشکن علیرضا، رکورد رو نشکن!»

مُنقلبیسم: یک مکتب اجتماعی جذاب است که تفاوت فرانسیس فورد کاپولا و چهارشاخ گاردان ماشین را نمی‌داند اما بیانیه صادر می‌کند. با حضور در استادیوم‌های ورزشی (البته نه ورزشگاه‌های خارجی) منقلب می‌شود و همجنسان خود را از حضور در استادیوم‌های ورزشی منع می‌کند.

زنبیلیسم: این مکتب سیاسی جذاب از یک مثلث خطرناک، حتی خطرناک‌تر از مثلث رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما تشکیل شده است‌. یک زنبیلیست به جای کیف از زنبیل استفاده کرده و با دفاعیات خود در حد «گشنیز و جعفری» برخورد می‌کند. او همه را نقد می‌کند (البته بعد از دوران قدرت داشتن) و بست‌نشینی را با بست صبح و شب اشتباه گرفته و از ساعت ۱۱ شب اصرار دارد که مکان مورد نظر تعطیل خواهد شد و باید به خانه بروند!

مَنقلیسم: هنوز هیچ‌کس زیر بار حضور در این مکتب سیاسی نرفته است اما یکی از اعضای مثلث «زنبیلیسم» اخیراً یک نفر را به صورت افتخاری عضو این مکتب کرده و با آوردن جمله‌ای بامزه … و بدین سان شوک بزرگی هم به بدنه طنز مطبوعاتی کشور وارد کرده است (با مزه کی بودی تو؟!)

درختیسم: هوشمندانه‌ترین مکتب سیاسی کشور است که دقیق، درست و حرفه‌ای طراحی شده، بدین صورت که: «آقا مهرشاد که از من طلبکاری، من الان درختم! بیا پولتو بگیر اگه می‌تونی!»

کبدیسم: در گذشته یک ورزش بود اما اخیراً مکتبی است که عمل زیبایی و اینها هم در آن انجام می‌شود. به این صورت که مربی مرد یک تیم ورزشی، عرض سی‌ثانیه طوری می‌شود که باب پسند ما باشد!

پایان پیام

کد خبر : 60353 ساعت خبر : 5:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=60353
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات