همان بهتر که سیل خرم‌آباد را ببرد

همان بهتر که سیل خرم‌آباد را ببرد

شهرداری خرم‌آباد در دو ماه گذشته اعلام کرده است که برای فصل بارندگی و مقابله با سیلاب‌هاب احتمالی آماده است و همه تمهیدات را اندیشیده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی امروز باران آرامی بر خرم‌آباد بارید و آمادگی و ناآمادگی شهر و شهرداری را نمی‌شد سنجید.

ولی آنچه تعجب‌برانگیز بود، عکس‌های کانال تلگرام شهرداری بود که پاکبانان را در وضعیت‌های ناگوار و سختی مشغول بازکردن کانال‌ها نشان می‌داد.

در یکی از این تصاویر پاکبانی تا بالا تنه در فاضلاب و روان‌آب خیابان که به کانال وارد شده است، فرو رفته و رو به دوربین لبخند می‌زند. عکس‌های دیگر هم چنین اوضاعی را نشان می‌دهند.

همان بهتر که سیل خرم‌آباد را ببرد

آیا محبور کردن یک نیروی انسانی به چنین کارهایی افتخار دارد که شهرداری با ذوق‌زدگی آن را در فضای مجازی منتشر می‌کند؟ آیا آمادگی در برابر سیلاب که شهردار خرم‌آباد می‌گفت همین نیروهای بی‌گناه و ناچارند که جان خود را کف دست بگذارند و با بیلی وارد کانال‌ها شوند و راه‌آب‌ها را باز کنند؟

پس این همه کارشناس گران‌قیمت و مهندسینی که با تریلی هم مدارک تحصیلی و سوابق کاریشان را نمی‌شود کشید به چه دردی می‌خورند. آیا این کارشناسان و کارمندان عالی‌رتبه شهرداری هم مانند پاکبان‌ها و نیروهای پیمانی شهرداری که چنین با زندگی‌شان بازی می‌کنند، چند ماه است حقوق نگرفته‌اند؟

اگر قرار است با کرامت انسانی نیروهای شهرداری اینگونه برخورد کنند، همان بهتر که سیل مهیبی بیاید و شهر و همه ما را با خود ببرد.

پایان پیام

کد خبر : 57979 ساعت خبر : 1:02 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=57979
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات