کارگاه آموزشی تئاتر در نوشهر برگزار شد

از سوی گروه هنری راتا ایزد شهر شهرستان نور و با همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران کارگاه آموزشی تئاتر از ۲۳ الی ۲۴ آذر ماه ۹۶ در منطقه کوهستانی بخش کجور شهرستان نوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مهدی نصراله‌زاده سرپرست گروه هنری راتا ایزد شهر شهرستان نور ضمن اعلام خبر فوق گفت:  در این اردوی دو روز، کارگاه آموزشی تئاتر با حضور ۱۶ نفر تشکیل و حمیدرضا‌گل محمدی تواندشتی کارشناس تئاتر جهاد دانشگاهی مازندران و مسئول دفتر انجمن نمایش شهرستان بابلسر در دو نوبت جمعا به مدت شش ساعت به آموزش فراگیران در این کارگاه آموزشی پرداختند.
نصراله زاده ادامه داد: در نوبت اول این کارگاه آموزشی به سرفصل‌هایی در ارتباط با آشنایی تاریخچه ورود تئاتر به ایران، آداپتاسیون، نمایشنامه‌نویسی در ایران، اخلاق در تئاتر، جنبه‌های نمایشی در بازی‌های محلی مازندران و در نوبت دوم نیز در باره بازیگری، حرکت، بیان، تمرکز و احساس مطالبی ارایه شد.
وی با ارایه این مطلب که پس از ارایه مطالب در انتهای نوبت دوم کارگاه آموزشی، هنرجویان حاضر در کارگاه به ارایه روش‌های نمایشی پرداختند اظهار کرد: علاوه بر برگزاری این کار گاه آموزشی چندین برنامه نمایشی و فرهنگی هنری نیز در طول برگزاری این اردو از سوی شرکت‌کنندگان وهنرمندان گروه به اجرا در آمد.
شرکت‌کنندگان این دوره آموزشی از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران گواهینامه دریافت خواهند کرد.
لازم به ذکر است: مهدی نصراله‌زاده از فعالان تئاتر شهرستان نور است که شرکت در چندین جشنواره استانی و ملی در زمینه تئاتر و فیلم کوتاه، نویسندگی و کارگردانی چندین اثر نمایشی دارد.
وی در زمینه تئاتر کارگردانی و بازی در نمایش خشم و هیاهو، آن سه نفر، سیزده، حال زمین خوب نیست را در رزومه کاری خود دارد و توسط وی نیز فیلم‌های بغض گلویم خندید، تاراج اعتماد، دار مکافات، خاله آذر، بصیر ۳ که به روایت زندگی اولین شهید مدافع حرم شهرستان نور می‌پردازد را نیز تولید کرده است.

پایان پیام

کد خبر : 62554 ساعت خبر : 2:46 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=62554
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات