گزارش مانور ایمنی و زلزله در مدارس لرستان + عکس

گزارش مانور ایمنی و زلزله در مدارس لرستان + عکس

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان از برگزاری نوزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی به مناسبت ٨ آذر در مدارس لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی حمید جمشیدی گفت: در مانور سراسری زلزله و ایمنی امسال که به صورت محله محور انجام شد آموزش های امدادی شامل پناهگیری, خروج ایمن, حمل مصدوم و سایر آموزش های امدادی به دانش آموزان مدارس مجری و همچنین به ساکنان محله نیز ارایه گردید.

جمشیدی در ادامه بیان کرد: در طرح زلزله و ایمنی سالجاری دستگاه های عضو ستاد حوادث و اداره کل آموزش و پرورش لرستان وشهرستان ها نیز همکاری مطلوبی داشتند.

گزارش مانور ایمنی و زلزله در مدارس لرستان + عکس

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان همچنین به طرح دادرس اشاره کرد و اظهار داشت: در طرح دادرس سالجاری نیز سعی داریم ۲۳۱ مدرسه را پوشش دهیم که در آن دانش آموزان آموزش امدادی را فرا بگیرند و برای روزهای سخت آمادگی لازم را داشته باشند.

گزارش تصویری فهیمه سپهوندی را از این مانور ببینید:

استان لرستان از استان‌های غربی ایران است. این استان ۲۸۳۰۸ کیلومتر مربع مساحت و بیش از یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.نرخ بیکاری در لرستان با ۲۰٫۲ درصد بالاترین نرخ بیکاری در ایران است. این استان سیزدهمین استان کشور از نظر جمعیت می‌باشد و یکی از استان‌های پرجمعیت ایران به‌شمار می‌رود. خرم‌آباد مرکز استان است. طبق آمار سال ۱۳۸۵، خرم‌آباد بیستمین شهر بزرگ کشور است. لرستان سرزمینی کوهستانی است و غیر از چند دشت محدود، سراسر آن را کوه‌های زاگرس پوشانده‌است.

پایان پیام

کد خبر : 58674 ساعت خبر : 3:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=58674
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات