حضور فعال ایلام در یازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران

حضور فعال ایلام در یازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی ایلام از حضور فعال این اداره‌کل در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده مدیر‌کل میراث‌فرهنگی این استان امروز ۱۸ دی ۹۶ با اعلام این خبر گفت: «استان ایلام همانند سال‌های گذشته با تمام امکانات موجود در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران به‌منظور معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان حضور می‌یابد.»

او ادامه داد: «هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری ایران و متنوع کردن حضور بخش خصوصی است.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام اضافه کرد: «استان ایلام نیز با معرفی موسیقی آیینی سنتی و نمایش صنایع‌دستی شاخص استان، سوغات و خوراکی‌ها، فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری، دمنوش‌های ویژه استان و… در این نمایشگاه حضور می‌یابد.»

حضور فعال ایلام در یازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران

او با اشاره به اینکه هدف از شرکت در این نمایشگاه معرفی هر چه بیشتر پتانسیل‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان به هموطنانمان است افزود: «علاوه بر این با بخش خصوصی شامل دفا‌تر خدمات گردشگری و صنایع‌دستی استان برای حضور فعال در این نمایشگاه، هماهنگی‌های لازم به‌عمل آمده است.»

شنبه‌زاده ادامه داد: «در نمایشگاه بین‌المللی تهران، استان ایلام چهار غرفه اختصاصی در اختیار دارد که پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.»

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در تاریخ ۳ تا ۶ بهمن ۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌‌شود.

ایلام شهر ایلام مرکز استان ایلام است. جمعیت این شهر برپایهٔ سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۹۴٬۰۳۰نفر بوده‌است. شهر ایلام در حصاری از کوه‌ها و ارتفاعات جنگلی واقع شده و آب و هوایی معتدل کوهستانی و بهاری دارد. دانشگاه علوم پزشکی ایلام و دانشگاه ایلام دو دانشگاه مهم این شهر هستند. ایلام دارای منابع خوب گاز و نفت است.[نیازمند منبع] درضمن قرار گرفتن بر سر زائرین کربلا این استان را از این حیث حائز اهمیت کرده‌است.

پایان پیام

کد خبر : 69376 ساعت خبر : 5:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=69376
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات