سورپرایز دولت برای ملت

به گزارش پایگاه خبری گلونی، بدون هیچ اطلاع قبلی، تلگرام رفع فیلتر شد و بهت و حیرت هموطنان را فرا گرفت. آن‌ها در لحظات ابتدایی نمی‌دانستند خوشحالی کنند، به دیگران خبر بدهند، فیلترشکن‌ها را پاک کنند یا به گروه‌ها و کانال‌هایی که عضوش بودند سر بزنند. پس از لحظاتی اما این تب و تاب فروکش کرد و باز شاهد پیام‌های شب‌بخیر نیم‌متری و شایعه‌ی فوت اندی و تاثیر جوشونده‌ی پوست خیار بر درمان سرطان بودیم.

پس از وقوع یک زلزله‌ی شدید، شهر زلزله‌زده بسیاری از شهروندانش را از دست می‌دهد و خرابه‌های شهر تا سال‌ها باقی می‌مانند. تلگرام هم رفع فیلتر شد اما بسیاری از فیلترشکن‌ها روی گوشی‌ها می‌ماند و چه بسا هموطنانی که با همین فیلترشکن‌ها از دست بروند و یا رفته باشند.

دولت، مردم را سورپرایز کرد و تلگرام رفع فیلتر شد. حالا ما اختلاس‌ها و آلودگی‌های هوا و بی‌خانمانی زلزله‌زده‌ها و تحریم‌های جدید آمریکا و سخنرانی‌های عجیب و غریب دولت‌مردان را فراموش کرده‌ایم و دعا به جان دولت و مسئولین می‌کنیم.

تمام این‌ها را گفتم تا از رفع فیلتر شدن تلگرام و یا هر اتفاق بی‌ارزش دیگر، الکی ذوق‌زده نشوید و خوشحال نباشید. مگر چه شده است؟ چند هزار کسب و کار اینترنتی مجددا فعال شده‌اند؟ خب شده باشند. استفاده از فیلترشکن در بین مردم کاهش یافته است؟ خب یافته باشد. ارتباطات و دسترسی به رسانه‌ها آسان‌تر شده است؟ خب شده باشد. چندین هزار نفر که از این نرم‌افزار استفاده می‌کردند تا یک لقمه نان برای خانواده‌شان ببرند خوشحالند؟ خب باشند. البته حالا که بیشتر فکر می‌کنم می‌بینم رفع فیلتر یک نرم‌افزار پیام‌رسان پیزوری چه قدر می‌تواند مهم و تاثیرگذار باشد. واقعا جا دارد از مسئولین تشکر و دعا به جانشان کنیم. الهی که یک در دنیا، صد در آخرت بگیرید. به حق پنج تن همیشه شاد و سلامت باشید. خدا رفتگان‌تان را بیامرزد. انشالله که خدا شما را همیشه برای ما حفظ کند. الهی آمین.

پایان پیام

کد خبر : 71043 ساعت خبر : 11:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=71043
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات