معلم‌هایی که به دانش‌آموزان حمله می‌کنند

معلم‌هایی که به دانش‌آموزان حمله می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دانیال، دانش‌آموزی جیرفتی است که مورد حمله مدیر مدرسه قرار گرفته است. پدر دانیال که از این موضوع شکایت کرده است با تهدید مواجه شده که اگر رضایت ندهند نمی‌گذارند دانیال در جیرفت درس بخواند.

این خبر نه مربوط به انسان‌های اولیه است، نه دوران جاهلیت و یاغی‌گری. این اتفاق در همین زمان و در همین کشور عزیزمان افتاده است.

در کشوری که مردمانش به احساسات پاک‌شان می‌نازند و دیگر مردم را گاه‌و بی‌گاه بی‌عاطفه می‌خوانند. چطور می‌شود که یک مدیر مدرسه جرات این حرکت را پیدا می‌کند که اول دهان دانش‌اموز را با مشتش غرق خون کرده و سپس شروع به لگد زدن کند؟

این قوانین در کجای قوانین آموزش‌و‌پرورش نوشته شده است؟ چرا باید خشونت تا این اندازه در وجود ما ریشه بگیرد؟

چند اتفاق دیگر از این دست باید بیفتد تا مدیران ارشد اداره آموزش‌و‌پرورش به فکر الک کردن این معلم‌هایی که به دانش‌آموزان حمله می‌کنند بیفتند؟

در هیچ جای دنیا دیگر تنبیه بدنی جز ابزار آموزشی نیست. این قوانین چوب و ترکه خیلی وقت است منسوخ شده است.

وزارت آموزش‌و‌پرورش در درجه اول باید برای استخدام معلمین قوانین سفت و سخت‌تری وضع کند و معلمان از لحاظ سلامت روانی معاینه شوند. ثانیا باید این‌بار جدی‌تر پای مسئله بماند و مجازات معلم را به گوش همه مردم برساند شاید درس عبرتی شود برای آن‌هایی که از این عادات غلط دست نمی‌کشند.

بی‌جهت نیست که در کشور ما این همه بازار کودک آزاری داغ شده است. وقتی معلم‌هایی که رسالت‌شان آموزش است این‌گونه به جان کودکان افتاده‌اند دیگر هیچ اتفاقی بعید نیست.

پایان پیام

کد خبر : 70589 ساعت خبر : 8:16 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=70589
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات