یه اختلاس کم بشه، مشکل ما حل می‌شه

به گزارش پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی در خبرفوری نوشته است: خبر رسیده است که راننده متخلفی که حین حرکت دستش را از خودرو خارج کند ۳۰ هزار تومان جریمه می‌شود. خبر خیلی خبر خوبی است. اصلا باید با همه دست‌های بیرون آمده و کج همین برخورد بشود. دست آدم باید موازی بدنش باشد و با آن کارهای خوب انجام بدهد و دست را همین طوری به حال خودش رها نکند. مثلا اگر دست را به حال خودش رها کنید ممکن است در میان جمع وارد دماغ بشود و این اصلا خوب نیست.

کاش می‌شد که همه دست‌های خلاف‌کار را در دم جریمه کرد. یعنی از این که دست خلاف‌کار به کانادا فرار کند گرفتار بشود.

پیشنهاد می‌کنم همه دارندگان گرین‌کارت کانادا در کشور تحت نظر قرار بگیرند چون تجربه ثابت کرده است دارندگان گرین‌کارت کانادا خیلی زود گول شیطان را می‌خورند و اختلاس می‌کنند. نمونه‌اش همین اختلاسی که امروز رونمایی شده است. اختلاسی بزرگ در شرکت ملی نفت که اختلاس‌کننده آن از طریق ترکیه به کانادا گریخته است.

البته شاید بشود این طور گفت برخی هم وطنان ایرانی هستند که شیطان را درس می‌دهند. یعنی برخی آن قدر کلک هستند که شیطان حیرت می‌کند از میزان مارموز بودن این افراد. یعنی خداوکیلی مردم راست می‌گویند: «یه اختلاس کم بشه، مشکل ما حل می‌شه.» واقعا برخی چنان اختلاس می‌کنند که یک هزارتومانی ته صندوق باقی نمی‌گذارند.

پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر دارندگان گرین‌کارت کانادا مسافران ترکیه را هم زیر نظر بگیریم چون تجربه ثابت کرده است همه برای استفاده از سواحل متنوع و کنسرت به ترکیه نمی‌روند. علاوه بر ترکیه نیم‌نگاهی هم به مسافران دوبی داشته باشیم بد نیست. البته مسافران تایلند هیچ نیازی به تحت نظر بودم ندارند. آنها برای چیز دیگری به تایلند می‌روند و خیلی زود هم برمی‌گردند.
باقی بقای‌تان

پایان پیام

کد خبر : 70137 ساعت خبر : 3:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=70137
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات