ابرها دیگر بر ایران نمی‌بارند

پایگاه خبری گلونی، نسیم نوحه‌خوان: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: با توجه به کاهش بارندگی نگرانی‌هایی برای تامین آب پایتخت به وجود آمده لذا از هم اکنون تدابیری برای این مهم در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم با مشکلی مواجه نشویم.

در این اوضاع فیلترینگ و کسادی بازار تلگرام تقریبا همه افراد زمان یه‌قل‌دوقل بازی کردن بیشتری دارند و بهتر است در این شرایط، ما مردم همیشه به فکر و خودجوش باره دیگر خودی بجوشانیم و برای مشکل کم‌آبی هم سوراخی باز کنیم.

بعد از اینکه در این روزهای فراغت دست به دعا، انواع ختم‌ها و التماس و زاری از ابرها شدیم که ببار ای ابر ببار و همچنان ابرها در کوچه علی‌چپ به سر میبرند می‌توانیم با یک شلنگ آب و تعدادی چتر احساس حسادت را به ابرها بقبولانیم،

حالا در کنار این راه‌ها می‌توانیم سراغ سوراخ‌های دیگری برای صرفه‌جویی باشیم. مثلا از خورد و خوراکمان شروع کنیم از موادی که برای هضم به آب زیاد نیاز دارند پرهیز کنیم، تا حالا کسی با نخوردن ساقه طلایی نمرده است، یا اینکه استفاده از نمک در خانه‌ها ممنوع شود.

سوراخ دیگری که می‌توان از کمبود آب جلوگیری کرد استفاده از لباس و ملحفه‌های تیره است که همچنان استفاده کنیم و کثیفی‌شان پیدا نشود که مجبور به هدردادن آب شویم. سوراخ سوم تولید آب است، در هوای گرم تابستان مقدار زیادی لباس بطوری که جگرمان کباب شود بپوشیم تا قطرات آب از سرو صورتمان برون ریزی کند و جمع‌آوری قطره‌ای آب را در پیش بگیریم و برای آیندگان بشکه بشکه آب ذخیره کنیم.

این راه‌حل‌هایی بود که کاملا به خودمان ربط دارد و باید از خودمان شروع کنیم و دیگر کمبود باران و آب را نباید گردن مدیر و مسئولی انداخت، ابر است دیگر گاهی نمی‌خواهد ببارد زوری که نیست.

پایان پیام

کد خبر : 70595 ساعت خبر : 8:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=70595
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات