«ارثیه خانوادگی» در رادیو نمایش

«ارثیه خانوادگی» در رادیو نمایش

چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه، نمایش رادیویی ارثیه خانوادگی به کارگردانی: مجید حمزه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این نمایش اجتماعی را یاسمن شکرگزار نوشته و داستان آن درباره مردی است که تمامی اموالش را به همسرش بخشیده و پس از فوتش، فرزندان او در پی تقسیم میراث هستند اما …
در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون شهین نجف زاده، سیما رستگاران، محمدرضا علی و مهدی نمینی مقدم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این نمایش به تهیه‌کنندگی: شهناز دهکردی، صدابرداری: علی حاجی نوروزی و افکت: نرگس موسی پور چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

«ارثیه خانوادگی» در رادیو نمایش

رادیو به سیستم یا دستگاهی گفته می‌شود که صدا، پیام، و یا در حالت کلی، یک سیگنال‌ را به وسیله امواج رادیویی منتقل می‌کند. ارتباط رادیویی، ارسال سیگنال‌ها با استفاده از مدولاسیون امواج الکترومغناطیسی و در فرکانس‌های رادیویی است.

امواج الکترومغناطیسی می‌توانند از هوا و خلأ بگذرند. اطلاعات (صدا، تصویر، پیام) با استفاده از روش‌های معین و با تغییر بعضی از مشخصه‌های امواج منتشر شده مانند دامنه، فرکانس، فاز یا پهنای پالس منتقل می‌شوند. امواج الکترومغناطیسی یا به‌طور مستقیم و یا از راه بازتاب یا پراش، از محیط (هوا، خلأ) عبور می‌کنند.

رادیو نمایش رادیویی است که به طور تخصصی به موضوع نمایش می‌پردازد. این رادیو بر روی موج اف ام، فرکانس ۱۰۷٫۵۰ از ساعت ۶ الی ۲۴ برنامه دارد. رادیو نمایش زیر نظر مرکز هنرهای نمایشی فعالیت می‌کند

پایان پیام

کد خبر : 72096 ساعت خبر : 5:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=72096
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات