اعتماد مردم به حمایتکنندگان از کنسرت نواحی
اعتماد مردم به حمایتکنندگان از کنسرت نواحی
به گزارش پایگاه خبری گلونی شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر یکی از حامیان کنسرت شب یلدای لری بود. این کنسرت در روز یکم دیماه در تالار بزرگ وزارت کشور و با حضور ۳۲۰۰ نفری مردم برگزار شد.
این هلدینگ محصولاتی با سابقه بیش از ۵۰ سال از جمله سپید، رخشا، گلی، پوش، ارکید، برف، کیمیا، نسیم، پونه، سیو، شبنم، گلنار، عروس و… را به مردم عرضه میکند.
مردم در بدو ورود به تالار وزارت کشور با بنرهای این هلدینگ مواجه شدند. آن چه مسلم است این است که برندهایی که نام بردیم آن قدر معروف و مشهور هستند که نیاز به معرفی بیشتر ندارد اما حضور این برندها به عنوان حامی کنسرتهای محلی میتواند زمینه مناسبی برای فروش بیشتر آنها باشد.
اعتماد مردم به حمایتکنندگان از کنسرت نواحی
در گفتوگویی که با مردم قبل و بعد از کنسرت انجام دادیم آنها از حضور این برندها برای کمک به موسیقی نواحی رضایت داشتند.
مردم خوب میدانند که برگزاری کنسرت نواحی در تالارهای بزرگ و حرفهای کشور نیاز به حمایت دارد.
دیشب برای نخستین بار یک گروه موسیقی نواحی در تالار وزارت کشور به روی سن رفت و مردم از این بابت بسیار خوشحال بودند.
ورود شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر به عرصه فرهنگ و هنر و حمایت این مجموعه از کنسرتهای نواحی، در حقیقت حمایت از مردم است و زمینه را برای نشاط آنها فراهم میکند و میتواند در مخاطب احساس وفاداری ایجاد کند و باعث استقبال بیشتر مردم از این محصولات این مجموعه باشد.
تشویق مردم هنگام نام بردن از این محصولات و تشویق مکرر آنها برای حمایت دوباره این مجموعه گویای این نکته است.
زهرا همتی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق در این باره گفت: «ما با بیش از ده هزار مخاطب به طور مستقیم و به صورت روزانه و هفتگی در ارتباط هستیم.
یعنی یا در کنسرتها ما شرکت میکنند و یا از طریق فضای مجازی با آنها در ارتباط هستیم.
این باشگاه مخاطبان فعال در طول سالیان به دست آمده است و آنها به رفتار و عملکرد این موسسه اعتماد کامل دارند.
پس حضور برندها به واسطه یک مجموعه فرهنگی قوی میتواند باعث اعتماد مخاطبان شود.»
پایان پیام
کد خبر : 63851 ساعت خبر : 3:30 ب.ظ