ترفند سلبریتی‌ها برای طلاق

ترفند سلبریتی‌ها برای طلاق

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: این روزها تا میایم ازدواج سلبریتی‌ها رو تبریک بگیم می‌بینیم که زبونم لال جدا شدن از هم و دیگه زیر یه سقف با هم نیستن. برای همین قبل از هر خبر ازدواجی باید یه دوره کمون رو در نظر بگیریم، دوره کمون در علم پزشکی دوره پنهانیه که علائم بیماری با تأخیر خودش رو نشون می‌ده این دوره کمون تو تبریک گفتن در ازدواج باعث می‌شه که تبریک مطمئن‌تری داشته‌باشین.

در همین راستا بعضی از سلبریتی‌ها هم از ترفندهای خاصی دارن مثلاً تا مدت‌ها عکس طرف رو منتشر نمی‌کنن یا صورتش رو شطرنجی می‌کنن نصفه و نیمه کادر رو می‌بندن یا این اواخر به‌جاش استیکر و اسمایلی و برچسب می‌زنن تا معماهای ذهنی ملت دامن بزنن؛ یعنی اونقدری که الان برامون مهمه همسر فلانی کیه و چه شکلیه درباره وضعیت تحصیلی خودمون یا بچه‌هامون دغدغه نداریم ودغدغه اقتصادی نداریم.

ترفند سلبریتی‌ها برای طلاق

آقا اصلاً جنس دغدغه‌های مردم عوض شده تا قبل از این مردم دوست داشتن همه ازدواج با عشق رو تجربه کنن اما الان کارمون تو فضولی در حریم خصوصی ملت به جایی رسیده که طرف مجبوره بیانیه بده و بهمون بگه توقع ندارین که تو این سن با یکی زیر خط فقر که تو میدون ونک تو چادر زندگی می‌کنه، ازدواج کنم وبعد هم آب پاکی رو روی دست ما ملت می‌ریزه که خدا رو شکر که معیارهای ما تو ازدواجشون ملاک نبوده.

البته اینکه معیارهای ما روشون تأثیر نداشته اتفاق خوبیه ولی این حجم از اطلاع‌رسانی درباره ازدواج هم باعث می‌شه توهم اینکه ما می‌تونیم نظر بدیم در بعضی‌هامون به‌وجود بیاد و در همین راستا دو تا کشته و چهار تا زخمی زیر همین پست تو فضای مجازی داشتیم.

بالاخره افراط و تفریط در روش‌های شناسایی همسران آدم‌های مشهور باعث شده ما خودمون هم ندونیم تو این حوزه چند چندیم، یعنی در حالی‌که ذهنمون درگیر ازدواج فلانیه به خودمون نهیب بزنیم که اون یکی چرا اینقدر آمار از شوهرش به ما ارائه می‌ده و همین باعث می‌شه نتونیم این روزها روی مسائل مهم‌تر زندگی‌مون تمرکز کنیم!

پایان پیام

کد خبر : 71033 ساعت خبر : 8:18 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=71033
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات