تعدد نمایش های با مضامین دفاع مقدس و انقلاب حاصل سیاستگذاری خوب بود

مدیر کل هنرهای نمایشی در آیین بازگشایی تماشاخانه سرو در مجموعه فرهنگی ۱۳ آبان با اشاره به اینکه تعدد نمایشهای با مضامین دفاع مقدس و انقلاب حاصل سیاستگذاری خوب بود، گفت: امیدواریم بازگشایی تماشاخانه سرو باعث شود که همچنان گروههای حرفه ای تولید آثار انقلاب و دفاع مقدی را متناسب با نیاز جامعه و مخاطب امروز پیگیر شوند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مهدی شفیعی  گفت: زمانیکه تماشاخانه سرو راه اندازی شد، با این تصمیم و سیاست صحیح، خیلی از نمایش های خوب با موضوع دفاع مقدس و انقلاب به روی صحنه رفت و تاثیر آن با تغییر شکل جشنواره فجر که ورودی آثار آن در بخش مرور آثار به روی صحنه رفته در یکسال است، تعدد نمایشهای با مضامین دفاع مقدس و انقلاب حاصل این سیاستگذاری خوب بود.

وی افزود: وقتی جناب آقای حسن بیگی به من اعلام کرد تماشاخانه سرو به دلیل برنامه های مدنظر بنیاد روایت فتح، قرار است جابجا شود خیلی ناراحت شدم و براساس تجاربی که از سازمانها و ارگانهای مختلف داشتم گفتم شما می فرمایید جای دیگری را مدنظر دارید اما من زیاد امیدوار نیستم چون معمولا در سیستم های دولتی یک کار موقت دو ماهه ه دلایل مختلف به درازا کشیده می شود ولی وقتی برای افتتاح تماشاخانه دعوت شدم، خیلی انرژی گرفتم و این اتفاق را به فال نیک می گیرم.

شفیعی با تاکید بر اینکه مطمئنا در این تماشاخانه آثار خوبی به روی صحنه خواهد رفت، تصریح کرد: امیدوارم تجربه خوبی که دوستان در تولیدات فیلم و سینما داشتند و در دو سه سال اخیر با نگاهی متفاوت و حرفه ای تر دیده شدند در حوزه تئاتر نیز مدنظر قرار گیرد و شاهد اتفاقات حرفه ای در عرصه تولیدات تئاتر باشیم.

وی اضافه کرد: خواهشم از آقای نصیربیگی این است که تلاش کنند برنامه های شش ماه و یکساله برای تماشاخانه اعلام کنند تا گروههای بیشتری به سمت آثار انقلابی و دفاع مقدس بیایند.

مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بازگشایی تماشاخانه سرو باعث شود که همچنان گروههای حرفه ای تولید آثار انقلاب و دفاع مقدی را متناسب با نیاز جامعه و مخاطب امروز پیگیر شوند.

پایان پیام

کد خبر : 65996 ساعت خبر : 10:58 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=65996
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات