«خانواده دکتر ماهان»؛ سریالی در حمایت از حقوق حیوانات

راما قویدل با اشاره به محور اصلی سریال «خانواده دکتر ماهان» که این روزها مرحله پیش‌تولید و انتخاب بازیگر را پشت سر می‌گذارد، اظهار کرد: بستر اصلی این سریال درباره حفاظت از محیط زیست و حمایت از حقوق حیوانات است که تا کنون کمی مغفول مانده و اتفاق خوبی است که به آن پرداخته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، کارگردان سریال «خانواده دکتر ماهان» گفت: این سریال تلویزیونی در واقع یک درام اجتماعی خانوادگی با موضوع اصلی حفاظت از محیط زیست و حمایت از حقوق حیوانات است؛ موضوعی بسیار مهم و جدی که تا کنون کمی مغفول مانده و اتفاق خوبی است که به آن پرداخته می‌شود.

قویدل ادامه داد: سریال «خانواده دکتر ماهان» محصول گروه نوجوان سیما فیلم است که در ۲۶ قسمت تولید خواهد شد و من این افتخار را دارم که در این پروژه در خدمت بهروز خوش‌رزم، تهیه‌کننده پیشکسوت تلویزیون باشم. افتخاری که سال ها منتظرش بودم و حالا نصیبم شده است.

این کارگردان تلویزیونی با بیان اینکه «اولین بار است در تلویزیون سریالی با این تمرکز و محوریت درباره موضوع محیط زیست تولید می‌شود»، یادآور شد: به همین خاطر این اتفاق را باید به فال نیک گرفت. در کل این افتخار را دارم که گروهی از بهترین‌ها را در کنارم داشته باشم. امیدوارم سریال خوبی شود و مردم آن را دوست داشته باشند.

عوامل سریال «خانواده دکتر ماهان» عبارتند از:

بهروز خوش‌رزم (تهیه‌کننده)، راما قویدل (کارگردان)، علی شیرمحمدی (مدیر تولید)، نسیم خُراشادی‌زاده (نویسنده)، آرش خلاق دوست (مدیر تصویربرداری)، مرتضی اصلانزاده (مدیر صدابرداری)، سهیلا نعمتی (طراح صحنه و لباس)، مهین نویدی (طراح گریم)، سامرند معروفی (برنامه‌ریز)، سیاوش رمضانلو (دستیار اول کارگردان)، نگار افشار (دستیار دوم کارگردان)،محمدرضا جبلی (دستیار سوم کارگردان)، مهران بی پروا (عکاس)، مرتضی رنجبران (روابط عمومی).

پایان پیام

کد خبر : 64590 ساعت خبر : 5:55 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=64590
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات