خرده جنایت‌های زن وشوهری را به نفع زلزله‌زدگان نمایش‌نامه‌خوانی می‌‌کنیم

لیلا بلوکات بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون که چندی پیش در نمایش ارزشی و دفاع مقدسی هفت عصر هفت پاییز به کارگردانی ایوب آقاخان در دو نقش متفاوت از زن صبور و مقاوم ایرانی بازی متفاوت و شایسته ای از خودش ارائه کرد .

به گزارش پایگاه خبری گلونی، بلوکات در گفت وگو با در باره فعالیت های جدید تئاتریش گفت : به همراه میکائیل شهرستانی نمایش نامه خوانی خرده جنایت های زن و شوهری اثر اریک امانوئل اشمیت را برای کمک به هموطنان زلزده آماده کرده ایم که شنبه ۹ دی ماه راس ساعت ۱۹ در فرهنگ سرای رسانه اجرا می شود و عواید بلیط فروشیش برای هموطنان زلزله زده اختاص می یابد . در این نمایش نامه خوانی من و میکائیل شهرستانی نقش خوانی نمایش را انجام می دهیم و مهدی ارجمند نیز صحنه خوان کار است.

لیلا بلوکات در ادامه سخنانش تاکید کرد: به عنوان یک انسان این وظیفه را داریم تا در هنگام سختی ها و بروز بلایای طبیعی در کنار هموطنان باشم و بتوانیم گامی در جهت کم شدن دردهای آنها برداریم و همواره اگر فرصت و مجالی داشته باشیم از هیچ کمکی برای هموطنان دردمند از زلزله کوتاهی نمی کنم.

گفتنی است در نمایش نامه خرد جنایت های زنا شویی به درگیری و چالش ها زندگی یک زوج میانسال طبقه متوسط شهری پرداخته می شود و این نمایش نامه سال های قبل توسط سهراب سلیمی و میکائیل شهرستانی اجرای صحنه ای شده است.

پایان پیام

کد خبر : 64152 ساعت خبر : 2:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=64152
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات