سهمیه‌بگیران طرح ترافیک عصبانی هستند

سهمیه‌بگیران طرح ترافیک عصبانی هستند

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نسیم نوحه‌خوان: شهرداری تهران خبر از توقف تخصیص آرم طرح ترافیک به دستگاه‌ها و سازمان‌ها و افراد خاص از سوی مدیریت شهر داد. با یک حساب سرانگشتی از تعداد دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی بخصوص افراد خاص متوجه می‌شویم که تعداد این دلبندان فراتر از از تعداد انگشتان دست و پا است، اینجاست که فاتحه مع‌الصلواتی نثار اموات شهردار می‌کنیم که بعد از مدت‌ها یک تصمیم چند جانبه گرفته‌است.

جانب اول اینکه، طرح ترافیک را از فضای رابطه و رفیق‌بازی خارج کند و طی بیانیه‌ای گفته شده که دیگر خوب‌ها ‌و بدها نداریم، درست است که قبلا بعضی‌ها برابرتر بودند ولی در طرح جدید همه باهم برابرند و برترها خودشان را به بقیه برسانند.

سهمیه‌بگیران طرح ترافیک عصبانی هستند

در جانب دوم، به فکر سلامتی جماعت افتادند که بد نیست برای هیجانش هم که شده به آلودگی هوا کمک کنیم که آن هم خودش را به برابری برساند. اینجا دیگر خوب‌ها و بدها نداریم. اینجا مردم دیگر گله‌ای از سهمیه-بگیران ندارند و آن‌ها را دوستان خودشان می‌دانند و گاهی دیده شده که به آن‌ها طرح ترافیک هم هدیه می‌دهند. دیگر گله‌ای از هوا هم ندارند چرا که همیشه صاف و آفتابی است اما هر از چندگاهی ماسک به صورت زده و به خیابان می‌آیند که فقط ابراز وفاداری کنند و قدردان هوا باشند که یادشان نرفته از کجا به کجا رسیده است. اما ماسک به صورت زده‌ها می‌خواهند نه تنها قدردان شهرداری بلکه قدردان همه عوامل و مسئولین باشند، می‌خواهند همه جا همه خوب باشند و رفیق‌طور زندگی را پیش ببرند و گاهی هم برای هم فلافل و آب‌نبات چوبی و قاقالی بخرند و برای سلامتی هم ماسک‌ها را به هوا پرتاب کنند.

پایان پیام

کد خبر : 67952 ساعت خبر : 2:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=67952
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات