مدیر شبکه چهار تغییر کرد

با حکم معاون سیما، مسعود معینی‌پور به عنوان مدیر شبکه چهار سیما منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به نقل از روابط عمومی سیما، مرتضی میرباقری، معاون سیما در حکمی با قدردانی از تلاش‌های رضا پورحسین در سرپرستی شبکه چهار سیما از مسعود معینی‌پور خواست به عنوان مدیر شبکه چهار نسبت به تبیین پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور و ترویج روحیه علم‌گرایی در این شبکه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

معاون سیما  شبکه چهار سیما را شبکه‌ای علمی ـ فرهنگی دانست که همچون یکی از اقمار درخشان منظومه سیمای جمهوری اسلامی ایران از جایگاه و موقعیتی ممتاز برخوردار است.

وی از مدیریت جدید شبکه خواست تا ارتقاء این نقش را در دستور کار قرار داده و با حرکتی هوشمندانه و شورانگیز در مدار مأموریتی و هویتی شبکه گام بردارد.

میرباقری هماهنگی، معاضدت و تعامل مناسب با سایر شبکه‌ها و حوزه‌های ستادی را از دیگر برنامه‌های موظف شبکه دانست و ابراز امیـدواری کرد: مدیریت جدید بـا نصـب‌الـعیـن قرار دادن رهنمودهای امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌ العالی) و توجه ویژه به راهبردهای مندرج در پیوست حکم رئیس سازمان، اقدامات موثری در ارتقاء کیفی و افزایش اثربخشی برنامه‌ها و منزلت شبکه چهار سیما برداشته شود.

شبکه چهار سیما از روزهای پایانی تیرماه سال گذشته به سرپرستی دکتر رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما اداره می‌شد.

مسعود معینی‌پور مدیر جدید شبکه چهار سیما دانش آموخته حوزه علمیه قم و دارای مدرک دکترا از دانشگاه معارف اسلامی است. از وی که عضو هیات علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) است، مقالات علمی و پژوهشی در نشریات پژوهشی و همایش‌های علمی منتشر شده است.

معینی‌پور همچنین تاکنون در برنامه‌های زاویه، پگاه تحول و غیره شبکه چهار به عنوان سردبیر، نویسنده و کارشناس مجری ایفای نقش کرده است.

پایان پیام

کد خبر : 63476 ساعت خبر : 3:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=63476
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات