من یه زنم صدامو میشنوین؟ میزبان ابتکار شد

من یه زنم صدامو میشنوین؟ میزبان ابتکار شد

«من یه زنم صدامو میشنوین؟»، میزبان معصومه ابتکار، معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده بود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، معصومه ابتکار در بدو ورودش به تالار مولوی از اینکه این سالن دوباره فعالیت خود را آغاز کرده است اظهار خرسندی کرد و گفت: بنده از اینکه این مجموعه دوباره زنده شده و فعالیت تئاتری خود را آغاز کرده بسیار خرسندم چون از این تالار خاطرات بسیار خوشی دارم و به همراه پدرم اجراهای بسیار زیادی را در این تالار دیده بودم. ملاقات با بانوی سالخورده به کارگردانی مرحوم سمندریان یکی از این اجراها بود.
وی پس از دیدن این نمایش در حالیکه بسیار تحت تاثیر کار قرار گرفته بود افزود: خداروشکر که تئاتر دوباره زنده شده است و این نشان می دهد که اگرچه دوره سختی را پشت سر گذاشتیم ولی امروز خیلی پرقدرت در صحنه ظاهر می شویم. نمایش «من یه زنم صدامو میشنوین»، کار بسیار زیبا و دیدنی بود مخصوصا که نویسنده و کارگردان کار ایرانی بود و مفاهیم بسیار زیبایی را درباب زن بودن، موانعشان و صدایشان که گاهی شنیده نمی شود به خوبی، هنرمندانه و پراحساس به مخاطب انتقال داده بود.
معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: چیزی که این نمایش را خیلی زیبا و دیدنی کرده بود به تصویرکشیدن احساس زنانه بود، احساساتی که می تواند منشا امید، حرکت و پیشرفت باشد. به عقیده من خود این تئاتر نشان می دهد که جامعه ما در حوزه زنان چقدر متحول شده است. همین که خود این زنان مشغول اجرای تئاتر هستند و پیامشان را می دهند یعنی اینکه دیده می شوند و صدایشان شنیده می شود.

من یه زنم صدامو میشنوین؟ میزبان ابتکار شد

ابتکار تصریح کرد: روی صحنه رفتن چنین اجراهایی از این جهت خوب است که نوعی یادآوری می کند که این صداها باید شنیده شود. چون زنان ما در یک دوره ای اصلا صداهایشان شنیده نمی شد و کما اینکه امروز هم زنانی هستند که صدایشان شنیده نمی شود و مشکلات بسیاری دارند ولی اجرای این نمایش نشان داد که اوضاع به نسبت خیلی بهتر شده و رو به بهبود است.
«من یه زنم صدامو میشنوین؟» کاری است از گروه تئاتر پراکسیس به نویسندگی و کارگردانی کاملیا غزلی و تهیه کنندگی توماج دانش بهزادی که از روز دوشنبه ۱۳ آذرماه هرشب ساعت ۱۹ در تالار مولوی روی صحنه می رود.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 63706 ساعت خبر : 1:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=63706
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات