ورزش نیازمند جسارت مدیران است

ورزش نیازمند جسارت مدیران است

مجری برنامه «تهران ورزشی» در رادیو تهران هدف از ساخت این برنامه را شفاف‌سازی در حوزه فوتبال و منهای فوتبال دانست.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، محمد میر ـ مجری برنامه رادیویی «تهران ورزشی» ـ درباره این برنامه که بیش از دو سال است به روی آنتن می‌رود، اظهار کرد: از زمانی که «تهران ورزشی» در راستای شفاف‌سازی به روی آنتن می‌رود، پرونده‌های زیادی را در آن دنبال کرده‌ایم که به آن افتخار می‌کنیم. ما در این برنامه گفت‌وگوهای جنجالی داشته‌ایم که خوراک برنامه‌های تلویزیون و خبرگزاری‌ها و رسانه‌های دیگر بوده‌ایم و از این بابت خوشحال هستیم.

او با اشاره به ویژگی‌های برنامه «تهران ورزشی» بر به‌روز بودن آن تأکید کرد و گفت: اگر یک برنامه رادیویی در میان سیل عظیم رسانه‌های مجازی و مکتوب و همچنین شبکه‌های اجتماعی به‌روز نباشد، مخاطب حتما آن را پس خواهد زد. در ارتباط با برنامه «تهران ورزشی» تلاش کرده‌ایم این به‌روز بودن را حفظ کنیم و به همین دلیل است که اغلب روزها خوراک رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها می‌شویم.

میر با بیان اینکه «تهران ورزشی» به مدت دو سال است که روی آنتن می‌رود، توضیح داد: این برنامه از همان اول که کلید خورد، هدفی جدای از شفاف‌سازی نداشته است. برقراری گفت‌وگوهای چالشی یکی از ویژگی‌های این برنامه است که باید روز به روز در رادیو بیشتر شود؛ چرا که اگر این جسارت در میان گفت‌وگوها نباشد، برنامه هیچ جذابیتی نخواهد داشت، در نتیجه کمی نیازمند جسارت مدیران هستیم که به برنامه تزریق شود تا بسیاری از شفاف‌سازی‌ها صورت بگیرد.

ورزش نیازمند جسارت مدیران است

این مجری برنامه رادیویی در عین حال درباره‌ی مقایسه عملکرد رادیو به عنوان رسانه شنیداری با سایر رسانه‌ها و فضای مجازی، مطرح کرد: رادیو زمانی می‌تواند با وجود رسانه‌های به‌روزی مثل شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مجازی عقب نماند که خودش را ملزم به به‌روز بودن کند و خودش را تبدیل به منبع کند. این اتفاق در برنامه «تهران ورزشی» صورت گرفته است و هر روز تیتر اغلب رسانه‌هاست. حتی موضوعاتی که در «تهران ورزشی» بررسی می‌شود، در برنامه‌های تلویزیونی مثل «۹۰» و شبکه خبر نیز بازخورد دارد.

او در ادامه درباره ماندگار بودن یک برنامه رادیویی که مخاطب با وجود فضای مجازی آن را پس نزند، اظهار کرد: شفاف‌سازی و گفت‌وگوهای جنجالی در یک برنامه رادیویی از جمله شاخصه‌هایی است که می‌تواند آن را برای مخاطب حفظ کند. اگر مخاطب این برنامه را دوست داشته باشد تا مدت‌های زیادی روی خط رادیو خواهد ماند. ما سعی می‌کنیم به همین شکل بتوانیم شفاف‌سازی کنیم تا مخاطبان همچنان حفظ شوند.

محمد میر در بخش پایانی گفت‌وگوی خود درباره رادیو نما و اینکه تاکنون آن‌طور که باید و شاید عملکرد مثبتی پس از راه‌اندازی نداشته است، اظهار کرد: رادیو نما اتفاق خوبی است که متأسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم از آن بهره‌برداری خوبی داشته باشیم. مدیران باید ما را در جریان رادیو نما قرار دهند تا با استفاده از آن بهره‌برداری بهتری داشته باشیم. در حال حاضر خود من از طریق صفحه شخصی‌ام برنامه را لایو می‌گذارم و گفت‌وگوها از آن طریق شنیده و دیده می‌شوند. واقعا تاکنون نتوانسته‌ایم بهره‌برداری خوبی از آن داشته باشیم.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 65947 ساعت خبر : 8:36 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=65947
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات