چهارمین کارگاه سفر و گردشگری در مجموعه سعدآباد برگزار شد

چهارمین کارگاه سفر و گردشگری موزه برادران امیدوار با محوریت موضوع «سفر با خودروی شخصی» امروز یکشنبه ١٠ دی ۹۶ در سالن سینمای کاخ‌موزه ملت واقع در مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به‌نقل از روابط‌عمومی مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، عیسی امیدوار در این کارگاه که با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از علاقه‌مندان به گردشگری برگزار شد، به بیان نکات و خاطرات سفر جهانگردی خود و عبدالله امیدوار پرداخت و فیلم ۲۰ دقیقه‌ای سفر او به آفریقا برای علاقه‌مندان به نمایش درآمد.

این کارگاه با اجرای حسین‌علی محمدی یکی از جهانگردان ایرانی که در طول ۱۰ سال اخیر به بیش از ۶۵ کشور جهان سفر کرده و مسافتی بالغ بر ۱۱۰هزار کیلومتر را در خارج از مرزهای ایران با خودروی شخصی پیموده است ادامه یافت.

علی‌محمدی با نمایش کلیپ آموزشی خود جهانگردی با خودرو، مقدمات و تجهیزات سفر، اخذ ویزا، شماره کردن ماشین، مسیر و مسیریابی، نرم افزار‌ها و سخت‌افزارهای مورد نیاز و مرور خاطرات سفر را برای حضار بیان کرد.

این کارگاه با بازدید علاقه‌مندان از موزه برادران امیدوار پایان یافت.

موزه برادران امیدوار واقع در مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد اقدام به برپایی سلسله کارگاه‌های «سفر و گردشگری» به‌صورت یک‌ روز در هر ماه کرده است تا علاقه‌مندان به گردشگری تجربیات خود را برای علاقه‌مندان بازگو کنند.

پایان پیام

کد خبر : 66828 ساعت خبر : 4:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=66828
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات