کمپین جدید مسئولین برای دلجویی از مردم

کمپین جدید مسئولین برای دلجویی از مردم

به گزارش پایگاه خبری گلونی، آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات با انتقاد از برخی اقدامات اپراتورها در زمینه در اختیار گذاشتن اطلاعات کاربران در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی گفت: «اپراتور بی‌جا می‌کند اطلاعات مشتریانش را در اختیار دیگران می‌گذارد. حتی خودشان هم نباید از این اطلاعات استفاده کنند.»

احتمالاً بعد هم یه چشمکی به اپراتورها می‌زنه که حالا خیلی هم جدی نگیرین. در حالی که همه سازمان‌های حمایت از حقوق مصرف کننده‌ها و ان‌جی‌اُهایی که در این راستا به‌وجود اومدن اگه با هم فیت می‌دادن و یه‌بیانیه صادر می‌کردن باز هم این حجم از آرامش رو نمی‌تونستن به مردم انتقال بدن، در همین راستا از مسئولین دعوت می‌کنیم که در یک حرکت نمادین از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان‌های متبوعه خودشون دفاع کنن تا مردم کمی احساس دیده‌شدن و شنیده‌شدن پیدا کنن. حالا ما هم قول می‌دیم خیلی خودمون رو لوس نکنیم و پیگیری نکنیم که بعدش چی شد و این احقاق حقوق به کجا رسید. همین چند تا جمله پیش‌فرض رو تو سخنرانی‌های اخیرتون به‌کار بگیرین رضایت عمومی حداکثری می‌شه.

مثلاً وزیر بهداشت بگه، پزشکان بیجا می‌کنن که بیست نفر رو همزمان ویزیت می‌کنن، همون یه نفر رو هم نباید زیر ده‌دقیقه ویزیت کنن که حواسشون از بیمه سلامت پرت بشه.

وزیر مسکن بگه، انبوه‌سازان بیجا می‌کنن روی گسل خونه می‌سازن به‌جاش می‌تونن نقشه‌های گسل‌ها رو بفروشن تا مردم خودشون هرجا دلشون بخواد خونه‌شون رو ببرن بسازن.

کمپین جدید مسئولین برای دلجویی از مردم

وزیر آموزش و پرورش بگه، مدیران خاص بیجا می‌کنن که شهریه بیست میلیونی می‌گیرن به جاش از بیست نفر که تو مدارس دولتی درس می‌خونن شهریه یه میلیونی بگیرن که نه سیخ بسوزه نه کباب.

وزیر جوانان بگه، معضلات بی‌جا می‌کنن جلوی ازدواج جوانان رو می‌گیرن، بعد هم یه قانون برای تصویب به مجلس بده که قراره ۲۷ سال دیگه نتایجش رو ببینیم.

وزیر کار هم بگه، کارفرماها بی‌جا می‌کنند به کاراولی‌ها کار نمی‌دن در حالی‌که به بچه‌های خودشون هم اگه اینطوریه نباید کار بدن.

بالاخره با همین سخنرانی‌ها می‌شه دل مردم رو به‌دست آورد، همیشه که نباید تهدیدشون کرد به گرونی و تورم!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 65311 ساعت خبر : 9:59 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=65311
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات