انتظار سارا بهرامی برای اعلام نامزدهای جشنواره فجر

نشست پرسش و پاسخ فیلم «دارکوب» با قطع موقت برق و تأکید سارا بهرامی بر این که منتظر است اسامی کاندیداهای جشنواره اعلام شود تا ببیند در نقش اول معرفی می‌شود یا مکمل، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، آخرین سانس روز جمعه ۲۰ بهمن ماه به نمایش فیلم «دارکوب» ساخته بهروز شعیبی اختصاص داشت که جمعی از عوامل فیلم از جمله امین حیایی، نگار عابدی، سارا بهرامی، آزیتا ایرایی (نویسنده)، علیرضا برازنده (فیلمبردار) و محمود رضوی (تهیه‌کننده) در نشست پرسش و پاسخ آن حضور داشتند.

در این فیلم سارا بهرامی نقش یک زن معتاد را داشت که شنیده می‌شود به عنوان نقش مکمل معرفی شده و همین موضوع در نشست خبری اشاره شد. او هم که به نظر می‌رسید این مسأله دغدغه‌اش باشد، گفت: منتظرم اسامی نامزدها اعلام شود ولی با این حال بازی‌ها و کیفیت آن‌ها مهم است.

محمود رضوی‌ هم در پاسخ به این که با توجه به ریتم و موضوع فیلم چه آینده‌ای برای گیشه متصور است، بیان کرد: کسی فیلم نمی‌سازد که در گیشه موفق نباشد. ما گروه خوبی آوردیم‌ و ‌فکر می‌کنم فروش متوسط و‌ رو‌به بالای فیلم را داشته باشیم.

وی‌همچنین درباره مسیر تهیه‌کنندگی خود‌ که طی آن از «درباره الی» تا «دارکوب» را ساخته، گفت: سعی کرده‌ام برای کسب درآمد کار نکنم و یک‌سری دغدغه‌های اجتماعی را در فیلم‌هایم پیگیری می‌کنم.

بهروز شعیبی نیز درباره انتقاداتی که به تکراری بودن موضوع فیلمش مربوط بود، گفت: ما در دوره‌ای هستیم که پرداخت جای ایده‌پردازی‌ها را می‌گیرد و ما هم با همین ایده فیلم را ساختیم. بنابراین اگر این نوع قصه‌پردازی قبلا مشابه داشته باشد، ما پرداخت متفاوتی داشتیم.

او افزود: من ادعایی ندارم فیلم‌هایم‌ با تجربه‌ای که دارم در مرحله پیشرفت باشد و همین که گفته شود با آثار قبلی من شباهت نداشت، برای من کافی است.

وی درباره شباهت‌های فیلمش با «گنجشکک اشی مشی» غلامرضا رمضانی گفت: آن فیلم را ندیده‌ام ولی درباره این که اتفاقی از این فیلم در فیلم‌های دیگر بوده، باید بگویم که به هرحال کسانی‌ که دارکوب را نوشته‌اند، یک‌ پیشینه ذهنی دارند. گرچه آن فیلم را ندیده‌ام اما ممکن است اثراتی از آن ناخودآگاه گرفته باشد.

امین حیایی هم درباره مباحث مطرح شده، تأکید کرد: برای هر مقطع زمانی فیلم هایی تکرار می‌شوند و الان احساس می‌کنم امید موضوع مهمی است که در این فیلم بر آن تأکید شده است.

پایان پیام

کد خبر : 79919 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=79919
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات