نصب ماهواره علت افزایش قیمت ارز

والا حامل‌های انرژی که گرون شدن بابای ما نه بخاری روشن کرد، نه گذاشت فیلم‌های ماهواره‌ رو نگاه کنیم، نه می‌ذاره بریم حموم.

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: رئیس کل بانک مرکزی به مردم توصیه کرد که با توجه به افزایش قیمت ارز، فعلاً دلار نخرید؛ قیمت‌ها پایین می‌آید.

اول اینکه مگه مردم با این قیمت بالای ارز می‌تونن دلار و یورو بخرن؟ شاید بگید اره یه عده هستن همیشه تو این جور مواقع می‌افتن دنبال خرید و فروش ارز. اما باید خدمت‌تون عرض کنیم که اون یه عده جزو مردم حساب نمی‌شن. این عزیزان رو باید جزو از ما بهترون حساب کرد.

مردم الان یک میلیون و هشتصد هزار تومن حقوق می‌گیرن، هشتصد هزار تومنش رو می‌دن کرایه خونه، پونصد هزار تومنش رو قسط می‌دن، می‌مونه پونصد هزار تومن. که دویست هزار تومن اون رو هم می‌دن پول آب و برق و گاز، دویست هزار تومن دیگه‌ش هم می‌دن کرایه ماشین و شارژ ساختمون و شارژ موبایل. می‌مونه صد هزار تومن، اون هم که هر ماه تنظیم ماهواره به هم می‌خوره باید بدن به نصاب تا بیاد ترکیه رو براشون تنظیم کنه. یعنی وضع طوری شده که ملت برای پول نون بربری‌شون هم از همدیگه پول دستی می‌گیرن، بعد بیان ارز بخرن؟

این مدیران هم به جای اینکه بیان تو رسانه‌های عمومی به مردم بگن ارز نخرید تا ارزون بشه، باید این حرف‌ها رو تو گروه خانوادگی بگن.

دوم اینکه اگر هر چیزی گرون بشه و ما نخریم میاد پایین؟ یعنی بنزین گرون بشه، ما نخریم ارزون می‌شه؟ والا حامل‌های انرژی که گرون شدن بابای ما نه بخاری روشن کرد، نه گذاشت فیلم‌های ماهواره‌ای ترکیه رو نگاه کنیم، نه می‌ذاره بریم حموم. اما حامل‌های انرژی که ارزون نشد هیچ، مدام مالیات بر ارزش افزوده هم بهش اضافه شد. تنها حسنش برای ما این بود که اون صد هزار تومن که می‌دادیم نصاب ماهواره، حالا می‌مونه برای خودمون. هرچند اون رو هم مجبوریم دستی بدیم به دیگران برای پول بربری.

خلاصه داداش من، این بار هم ما به حرف شما گوش می‌دیم و ارز نمی‌خریم تا قیمتش کاهش پیدا کنه. اما به جای اینکه همه چی رو بندازید تقصیر مردم، بهتر نیست خودتون هم یه تلاشی برای کاهش قیمت ارز با جلوگیری از افزایش اون انجام بدید؟ پول دستی برای نون بربری‌تون هم با ما. اصلأ خود من میام ماهواره‌ رو سمت ترکیه تنظیم می‌کنم. دیگه چی می‌خوایید؟

پایان پیام

کد خبر : 74596 ساعت خبر : 1:43 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=74596
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات