کیک عروسی بررسی می‌شود

نشست معرفی و بررسی کتاب “کیک عروسی و داستان های دیگر” دوشنبه (۹ بهمن ماه) در سرای اهل قلم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، کتاب “کیک عروسی و داستان‌های دیگر” دوشنبه (۹ بهمن ماه) با حضور مژده دقیقی، حسن میرعابدینی و حسین پاینده در سرای اهل قلم معرفی و بررسی می شود.

«کیک عروسی و داستان های دیگر» شامل آثاری از مگان میهیو برگمن، راسل بنکس، جولی اوتسوکا و… با انتخاب و ترجمه مژده دقیقی توسط انتشارات نیلوفر منتشر شد.

درباره این کتاب می‌خوانیم: کوچکی امتیازاتی دارد. چیزهای بزرگ اغلب بی دروپیکر، ناپخته و ناشیانه اند؛ کوچکی قلمروی وقار و زیبایی است. قلمروی کمال هم هست. رمان در ذات خود فراگیر است. داستان کوتاه، در مقابل، ذاتاً گزینشگر است. از آن جا که تقریباً همه چیز را کنار می‌گذارد، می‌تواند به آنچه باقی می ماند شکل کاملی ببخشد. حتی می تواند مدعی نوعی کمال باشد. چیزی که برای رمان اهمیت دارد بزرگی است، قدرت است. تهِ دلش داستان کوتاه را به خاطر قناعتش تحقیر می کند. کمال، دلخوشیِ آنهایی است که هیچ چیزِ دیگری ندارند…».

مجموعه داستان کوتاه «کیک عروسی و داستان های دیگر» با انتخاب و ترجمه مژده دقیقی قیمت: ١٨۵٠٠ تومان توسط انتشارات نیلوفر منتشر شد.

علاقه‎مندان برای حضور در این نشست می‌توانند دوشنبه (۹ بهمن ماه) ساعت ۱۶ به سرای اهل قلم واقع در  خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه  خواجه نصیر،  پلاک ۲ مراجعه کنند.

پایان پیام

کد خبر : 76540 ساعت خبر : 10:09 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=76540
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات