افزایش تدریجی دما در برخی مناطق

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان این‌که تا روز جمعه هوای سرد در شمال‌شرق کشور ماندگار خواهد بود، تصریح کرد: در مناطق دیگر نیمه شمالی، کاهش تدریجی سرما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، احد وظیفه، مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی، گفت: با عبور موج کم‌دامنه از نوار شمالی کشور، روز پنج‌شنبه در استان‌های مازندران و گلستان و روز جمعه در خراسان‌شمالی و شمال‌ خراسان‌رضوی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با بیان این‌که تا روزجمعه ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ هوای سرد در شمال‌شرق کشور ماندگار خواهد بود، تصریح کرد: در مناطق دیگر نیمه شمالی، کاهش تدریجی سرما پیش‌بینی می‌شود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور یادآور شد: به سبب دمای زیر صفر در اکثر مناطق نیمه شمالی کشور، یخ‌زدگی معابر عمومی و جاده‌های بین‌شهری و احتمال ریزش بهمن در مناطق برف‌گیر جاده‌های کوهستانی وجود دارد.

وی ادامه داد: روز جمعه ۱۳ بهمن ماه نیز آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی بوده و بیشینه و کمینه دما به ترتیب هفت و یک درجه سانتیگراد است.

وظیفه درباره وضعیت آب و هوایی پایتخت طی سه روز آینده اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امروز هوای تهران صاف همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر همراه با وزش باد باشد. همچنین بیشترین دمای تهران امروز شش درجه سانتیگراد و کمترین آن دو درجه سانتیگراد است. روز جمعه ۱۳ بهمن ماه نیز آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی بوده و بیشینه و کمینه دما به ترتیب هفت و یک درجه سانتیگراد است. در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه هم هوای پایتخت صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب هشت و صفر درجه سانتیگراد خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر : 77840 ساعت خبر : 3:58 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=77840
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات