برگزاری نشست «رسانه، مدیریت بحران و حوادث طبیعی»

برگزاری نشست «رسانه، مدیریت بحران و حوادث طبیعی»

نشست تخصصی «رسانه، مدیریت بحران و حوادث طبیعی» با بررسی نحوه پوشش رسانه‌ای حوادث طبیعی و آشنایی با راهبردهای رسانه‌ای در مواجهه با بحران‌ها و حوادث طبیعی، در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نشست تخصصی «رسانه، مدیریت بحران و حوادث طبیعی» روز چهارشنبه (۲۵ بهمن ماه) از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

در این نشست با حضور متخصصان و استادان حوزه ارتباطات و رسانه و علاقمندان، مهم‌ترین موضوع‌ها در زمینه شناخت کارکردهای رسانه‌های جمعی در شرایط بحرانی، نحوه پوشش رسانه‌ای حوادث طبیعی و آشنایی با راهبردهای رسانه‌ای در مواجه با بحران‌ها و حوادث طبیعی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

برگزاری نشست «رسانه، مدیریت بحران و حوادث طبیعی»

آشنایی با اقدامات و راهبردهای رسانه‌ای در مدیریت بحران و مقابله با حوادث طبیعی، نقش فرهنگ‌سازی رسانه‌ها در کاهش تلفات بلایای طبیعی، چالش‌ رسانه‌های جمعی در مدیریت بحران و مواجه با حوادث طبیعی، نقش و کارکرد رسانه‌های مجازی در مدیریت بحران از جمله محورهای بحت در این نشست تخصصی خواهد بود.

دکتر احسان محمدی، روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای، رامین رادنیا، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل سازمان پیش‌گیری و مدیریت بحران شهر تهران، مهرداد خدیر، عضو شورای سردبیری سایت عصر ایران و زهره جوادیه، مجری و کارشناس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در این نشست به سخنرانی می‌پردازند.

جدیدترین اخبار در حوزه‌های مختلف اجتماعی سیاسی اقتصادی را در پایگاه خبری گلونی بخوانید. خبرهای روز  را از منبع موثق بخوانید.

پایان پیام

کد خبر : 78763 ساعت خبر : 3:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=78763
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات