همه درد سفر یک چمدان بستن بود+طنز شنیدنی

همه درد سفر یک چمدان بستن بود+طنز شنیدنی

پایگاه خبری گلونی، معین بادپاسفر با این تورها هم خوبه‌آ. یه تور دیدم می‌آن از دم در خونه‌ات سوار می‌کنن، می‌برن می‌گردوننت میارنت. هرموقع هم خسته شدی مشت و مالت می‌دن، یا به قول شما باکلاس‌ها ماساژت می‌دن. تازه انواع و اقسام لوازم مصرفی و غیرمصرفی و خوردنی و غیرخوردنی هم خودشون میارن. یعنی نیازی نیست حتی یه کیف دستی کوچیک همراه خودت بیاری. حتی کارت شناسایی. یعنی کارت شناسایی‌ات رو هم خودشون میارن.

همه درد سفر یک چمدان بستن بود

یکی‌شون نوشته بود اگر بعد از اتمام سفر از خدماتمون راضی نبودید تمام پول رو بدون حتی یک سوال بهتون برمی‌گردونیم. خب دیگه چی از این بهتر. من از همین حالا بگم: من ناراضی‌ام. نگید نگفتی. برنامه‌شون رو هم دیدم. چهار روز و سه شب کلی کشور می‌برنت. مثلاً زده بود ساعت سه عصر بازدید از برج ایفل، ساعت ۵ عصر قدم‌زدن بر روی دیوار چین. ساعت ۷ عصر پیاده‌روی در خیابان‌های ونیز! ساعت ۹ شب شام خوردن در طبقه بیست و دوم هرم شماره ۲ اهرام ثلاثه. چه سرعت عملی دارن!

گفتم شام، یادم اومد چه منوی غذایی خاصی هم زده بودن. من که جز واترش چیزی رو متوجه نشدم، ولی حتماً خوراکی‌های خوبی بود. کلی هم اطلاعات از ویژگی‌های محل اقامت زده بود. مثلاً هتل ۹ ستاره که هفت‌تاش مال هتل هست، دو تا ستاره هم می‌دن بزنی روی لباست. دیدار با رهبران سیاسی کشورها، ستارگان سینما، ورزشکاران معروف و آدم‌های پرطرفدار شبکه‌های اجتماعی‌شون.

اتفاقاً به سایتشون هم مراجعه کردم تا ثبت نام کنم. فقط دیدم برای همه این موارد هزینه جداگانه می‌گیرن. یعنی هر کدوم از این‌ها یک آپشن اضافه است. اون قیمتی که من توی روزنامه دیده بودم کف قیمتی بود که هیچ کدوم از اینها رو شامل نمی‌شه. با اون مبلغ پایه همه چی سفر با خودته. از صبحانه و ناهار و شام بگیرید تا محل اقامت و خواب و غیره. فقط چند نفر توی مسیر گذاشتن که سوال داشتی ازشون بپرسی. تازه زمینی هم باید رد بشی… فعلاً توی گزینه‌های با چی رفتن من باشه تا بعد…

این مشغولیات ذهنی را با صدای معین بادپا بشنوید:

پخش از رادیو جوان
برنامه پی‌نوشت

پایان پیام

کد خبر : 81780 ساعت خبر : 12:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=81780
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات