دیدار با خبرنگاران در زندان

غروب معاونم آمد و گفت که فردا یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ با خبرنگارها دارم. پرسیدم یعنی باید زندان برویم؟ جواب داد نه چندتایی آزاد هستند.

پایگاه خبری گلونی، مهرداد حسین‌زاده:

روز سوم

امروز کار سخت انتخاب وزرا انرژی‌ زیادی از من گرفت. بررسی مدارکشان واقعاً کار سختی بود. حالا خوب شد غیر از فیش واریز نقدی مدرک دیگری نخواسته بودم.

ارقام و آمار خیلی برایم تعیین‌کننده بودند چون وزرا را بر اساس عددی که در فیش‌ها نوشته‌شده بود انتخاب کردم و وزارت خانه‌های مهم را به ارقام بالاتر دادم. به‌طور مثال: وزارت اقتصاد به بیشترین رقم نوشته‌شده رسید و کمترین مبلغ هم وزارت فرهنگ و هنر را گرفت.

وقتی کارم تمام شد به معاونم گفتم حاضر شود تا برویم مجلس و رأی اعتماد بگیریم. البته این امر خیلی سخت نبود. چون تا وسط صحن مجلس نرسیده به صندلی رئیس، از نفربر پیاده شدم همه قیام کردند و یک‌صدا اعلام کردند که با وزرای انتخابی موافق‌اند. در ضمن جهت اعلام حمایت از من سه دور مجلس را دور زدند و شعارهای حمایتی درباره‌ام سر دادند.

بعد وزرا را دیدم. درست است که بعضی آن‌ها سوابق اجرایی ندارند و بعضی دیگر غیر از زنده‌بودن سابقه‌ی دیگری ندارند. اما من آدمی هستم که از چوب‌بلال برای خودم معاون ساختم. پس ساختن چند وزیر برای خالی نبودن صندلی‌های جلسه‌ی هیئت دولت کار سختی به نظر نمی‌رسد. در ضمن همه‌ی آنها پتانسیل مقصر شناخته‌شدن را هم داشتند که مرا نسبت به آینده‌ی سیاسی‌ام امیدوار می‌کرد.

غروب معاونم آمد و گفت که فردا یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ با خبرنگارها دارم. پرسیدم یعنی باید زندان برویم؟ جواب داد نه چندتایی آزاد هستند. خیالم راحت شد. محیط زندان واقعاً با روحیه‌ی من سازگار نیست.

پایان پیام

 

کد خبر : 76482 ساعت خبر : 11:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=76482
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات