نمره ۱۸ استانداری به عملکرد شهرداری تهران

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: محمدعلی نجفی شهردار تهران در خصوص عملکرد مدیریت شهری در زمان بارش برف گفت: «عملکرد شهرداری در این مورد را خودم ارزیابی نمی‌کنم، اما استانداری تهران از نمره ۲۰ به ما ۱۸ داده است؛ بنابراین عملکرد ما قابل قبول بود.»

یاد بچگی خودم افتادم از کلاس اول تا پنجم یه ضرب معدلم بیست بود. اون‌قدری که من روی نمره انضباط حساسیت داشتم بازجوهای زندان گوانتامالو نداشتن. تو مسیر مدرسه با همه همسایه‌ها سلام علیک می‌کردم؛ برای پیرزن همسایه هر روز سه تا نون سنگک می‌خریدم و یه‌جوری درس‌هام رو دوره می‌کردم که اگر با اون فرمون پیش می‌رفتم الان دیگه حداقل یه نوبل فیزیک رو برده‌بودم. سفیر صلح بودم تو خاورمیانه. اون‌وقت عملکردم از نظر پدر و مادر همیشه در حد ۱۰ و ۱۲ بود. این عددها هم واسه این‌بود که تو ژنمون تجدیدی و افتادن و اینها نبود. البته تا قبل از دانشگاه. همه اونهایی که من رو می‌شناسن می‌دونن که اگر قرار بود استانداری به عملکردم نمره بده ۲۵ می‌داد البته از ۲۰.

کاش پدر و مادرهامون ده واحد پیش شهردار تهران می‌گذروندن؛ حداقل یادشون می‌داد که چه‌جوری تهدیدها رو تبدیل به فرصت کنن تا الان که در مواجهه با ما والدینمون به‌جای فرصت‌سازی، فرصت سوزی کردن.

 معضل شهرداری تهران نداشتن یه پسرخاله یا دختر عموی خر خونه، یعنی از اون زاویه که اونها نگاه می‌کنن خیلی‌ها از ستاد بحران‌ها فعال‌ترن و خیلی در حال تلاش برای کمک به مردم به‌نظر می‌رسن. لااقل هرازگاهی یه پُستی تو فضای مجازی می‌ذارن و مردم رو از دغدغه‌هاشون آگاه می‌کنن و یا لااقل همفکری می‌دن به مردم برای حل معضلات شهری. خیلی هم راحت و صمیمی این‌کار رو انجام می‌دن. همه ترسمون بعد از خوندن توییت مردم درخت‌ها رو بتکونین از شهردار تهران اینه که در حرکت بعدی یه فراخوان عمومی بده که کی می‌تونه ۴۰ پرس چلوکباب سلطانی بخره و ببره واسه ستاد بحرانی‌ها؛ طفلکی‌ها از صبح گرسنه‌ان. بعد هم در پایان به عملکرد شهرداری ۱۸ بده. یاد وقت‌هایی می‌افتم که مامان خونه نبود و خودم به خودم املا می‌گفتم؛ خودم به خودم نمره می‌دادم و برای ردگم‌کنی دو تا کلمه رو غلط می‌نوشتم.

حالا به‌نظر می‌رسه اون ۲ نمره رو هم استانداری واسه ردگم کنی از شهرداری کم کرده مدیونین اگر فکر کنین مال نمره انظباط شهرداری تو برف بوده.

پایان پیام

کد خبر : 77341 ساعت خبر : 10:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=77341
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات