کاهش نواقص فنی رویکرد جدی رسانه ملی است

قائم‌مقام معاون فنی صداوسیما تاکید کرد: کاهش نواقص در حوزه فنی، رویکرد اصلی رسانه ملی است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، محمد فهمی در مراسم افتتاح پروژه‌های فنی صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه کاهش نواقص در حوزه فنی، رویکرد اصلی رسانه ملی است، افزود: خوشبختانه امروز رسانه ملی به تجهیزات به‌روز مجهز است؛ چرا که اعتقاد راسخ به این مهم داریم که مردم باید بهره‌مندی کافی از ظرفیت‌های رسانه ملی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با وجود در اختیار داشتن تجهیزات به‌روز، روند افزایش برخورداری از این فناوری‌ها ادامه دارد، تصریح کرد: آنچه که امروز باید به‌عنوان یک اولویت مدنظر ما باشد، این است که از همه بسترها و ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم، به همین خاطر در حوزه زیرساخت، رسانه ملی در تلاش است تا به این مهم دست یابد.

این مسؤول در ادامه با بیان اینکه راه‌اندازی ۲۰ شبکه به لطف برخورداری از زیرساخت‌های مطمئن در رسانه ملی محقق شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز شاهد افتتاح قابل توجهی از پروژه‌های فنی صدا و سیمای مرکز زنجان هستیم که همگی در راستای بهره‌مندی بیش از پیش مردم استان از خدمات رسانه ملی در زنجان به‌شمار می‌رود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه تکنولوژی در حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی روز به روز در حال تغییر بوده و همین مسئله، کار را برای فعالیت در این عرصه بسیار سنگین کرده است، افزود: مهم‌ترین مسئله در خصوص فعالیت رسانه ملی این است که مردم به‌عنوان مخاطبان اصلی صدا و سیما باید در همه زمینه‌ها به آن اعتماد کنند.

 اسدالله درویش‌امیری با اشاره به اینکه آنچه که کار رسانه ملی را سخت و حساس کرده است، این است که با ذائقه ۸۰ میلیون مخاطب مواجه است، ادامه داد: بی‌تردید تامین خواسته‌های این تعداد از مخاطبان با همه محدودیت‌هایی که وجود دارد، کار بسیار سخت و دشواری است.

وی با یادآوری اینکه نقطه عطف برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان در روزهای هشتم و یازدهم ماه محرم، ایام نوروز و سایر مناسبت‌ها است تا به فراخور ذائقه‌های مختلف، مخاطبان از برنامه‌های خود استفاده کنند، تصریح کرد: در ایام انتخابات به عینه دیدیم که رسانه ملی یار همه دستگاه‌ها بود، به همین خاطر نباید از این اقدامات به سادگی عبور کنیم.

استاندار زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه رسانه ملی در مواقع بحرانی توانسته است با اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع از وقوع بحران‌های جدی‌تر جلوگیری کند، خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌های اصلی فعالیت در حوزه رسانه این است که باید به گونه‌ای عمل کنیم که همه اقوام ایرانی در یک حلقه واحد قرار گیرند.

پایان پیام

کد خبر : 80205 ساعت خبر : 2:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=80205
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات