گزارش روز نخست جشنواره فیلم فجر در رادیو گلونی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در روز نخست سی و ششمین جشنواره فیلم فجر فیلم‌های «شعله‌ور» و «سو تفاهم» در پردیس سینمایی کورش اکران شد.

شعله‌ور

خلاصه فیلم: چیزی که بیش از همه سختی‌ها و آشفتگی‌ها، ذهن و زندگی فرید را درگیر و دچار فشار کرده این است، که؛ «عددی نشده» و در داستان شعله ور این احساس، همه زندگی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

حمید نعمت‌الله: واقعیت این است که «شعله‌ور» فیلم بزرگی است که در بخش خصوصی سینمای ایران است. این نهایت توان ما برای ساختن فیلم‌های بزرگ در اندازه توان خودمان است. «شعله‌ور» بنابر احساس تکلیف به مردم و سینما ساخته شده است و در هیچ مرحله‌ای از کار از هیچ تلاشی برای درست از آب درآمدن اثر فروگذار نکردم و بقیه ماجرا نظر مخاطب است وقتی که از سینما بیرون می‌آید. اما آنچه مسلم است این فیلم حتما ارزش یک بار دیده شدن را دارد.

سو تفاهم

خلاصه فیلم: تعدادی از دانشجویان سینما دختر ثروتمندی را به امید بازیگر شدن گروگان می‌گیرند، اما به تدریج ماجرای گروگان‌گیری و ساخت فیلم پیچیده می‌شود تا جایی که دیگر تشخیص واقعیت و خیال ناممکن جلوه می‌کند.

معرفی: معتمدی با فیلم سینمایی «سوء تفاهم» این بار تلاش کرده سراغ یک مفهوم مبتلابه در جامعه امروز برود. به گفته او نقطه کانونی این فیلم سینمایی، مفهوم «فرا واقعیت» است که جامعه‌شناسان، در تحلیل جامعه رسانه‌زده امروز استفاده می‌کنند. معتمدی تلاش کرده این مفهوم را در قالب یک داستان جنایی و با تعلیق‌های متعدد برای مخاطب به تصویر بکشد تا هم از جهت سینمایی و هم از لحاظ مفهومی فیلمی اثر گذار و مخاطب پسند شود.

 
و اما بشنوید در رادیو گلونی:
تهیه‌کننده و مجری: میثم کریمی.
منتقدان: فرزاد حسنی، پریسا ساسانی.
با همراهی رضا ساکی و نشریه #کورش.
پایان پیام

کد خبر : 77861 ساعت خبر : 1:22 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=77861
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات