از سلبریتی وطنی تا سیرالئون

از سلبریتی وطنی تا سیرالئون

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: فکر نکنید که همه آن چه در تگلرام و توئیتر و اینستاگرام هست همه بد و تلخ است. ما در این ستون برایتان خوب‌ها را جدا کرده‌ایم. میان این همه خبر درباره بیکاری، بی‌عاری، بی‌پولی و مشکلات، خبر خوب هم هست. اصلا همین که سلبریتی‌ها همه زندگی‌شان را روی اینستاگرام منتشر می‌کنند خوب است. چون دقیقا معلوم است دارند چه کار می‌کنند. شما اگر صفحه برخی سلبریتی‌ها را ببینید لحظه به لحظه می‌فهمید دارند چه می‌کنند چون یا استوری می‌گذارند یا پست.

یک بار خودم میدان انقلاب بودم که مادرم زنگ زد. گفت: کجایی؟ گفتم: انقلاب. گفت: آقای فلانی و همسرش هم الان میدان انقلاب هستند. استوری گذاشتند. اگر دیدی‌شان بگو مادرم گفت این قدر شاد نباشید چشم می‌خورید! گفتم مادر یعنی ناراحت باشند؟ گفت: اصلا بگو مادرم گفت شما مگر کاروزندگی ندارید؟ نمی‌خواهید بچه‌دار بشوید؟ دارد دیر می‌شود! گفتم: مادر جان ببخشید اما به شما چه، در زندگی خصوصی مردم چرا دخالت می‌کنید؟ گفت: برای من ادای آدم‌های فرهنگی را درنیاور، اینها مگر زندگی خصوصی هم دارند؟ یک ترکیه رفته‌اند لحظه به لحظه‌اش را لایو پخش کردند. کل ملت با آنها رفتند ترکیه و برگشتند. اگر دیدی‌شان زنگ بزن من با دختره حرف بزنم. مگر بتواند این مرد را درست کند.

از سلبریتی وطنی تا سیرالئون

چه می گفتم؟ آها داشتم درباره خبرهای خوب حرف می‌زدم که خاطره مادرم یادم افتاد. خبر خوب زیاد است. مثلا همین بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال با سیرالئون یک خبر خوب است. چرا فکر می‌کنید حتما باید با برزیل بازی کنیم؟ شما فکر کنید که همین ۲۶ اسفند که با سیرالئون بازی می‌کنیم با هیچ تیمی بازی نمی‌کردیم. بازی نکردن بهتر است یا با سیرالئون بازی کردن؟ قطعا با سیرالئون بازی کردن بهتر است.

یا مثلا آن نارنجکی که در دربی جلوی رئیس فیفا منفجر کردند یک کار خوب بود. من اطلاع دقیق دارم که وقتی رئیس فیفا فهمیده است جوانان نخبه ایرانی با چه مشقتی اکلیل و سرنج را در زیرزمین خانه قاطی می‌کنند و نارنجک بومی درست می‌کنند گریه کرده است و از آقای تاج خواسته است هزار نارنجک برای افتتاحیه جام‌جهانی در اختیار فیفا بگذارد.

پس خبرهای خوب هم داریم. مثلا همین خبر عیدی ۲۰۰ هزارتومانی هلال‌احمر به زلزله‌زدگان کرمانشاه. این خبر خیلی خوب است. می‌دانید با ۲۰۰ هزارتومان چه کارهایی می‌شود کرد؟ نمی‌دانید؟ حیف که ستونم به انتها رسیده است و گرنه می‌گفتم که با ۲۰۰هزارتومان چه کارهای بزرگی می‌توان انجام داد!

باقی بقای‌تان

پایان پیام

کد خبر : 86580 ساعت خبر : 1:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=86580
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات