جشنواره‌های سفر نوروزی در راه هستند

خبر خوب این است که جشنواره‌های سفر نوروزی در راهند برای یک نوروز هیجان‌انگیز آماده باشید.

پایگاه خبری گلونی؛ مهدیسا صفری‌خواه: محمد محب‌خدایی؛ معاون گردشگری کشور گفت: «در جریان جشنواره‌های نوروزی که قرار است برگزار شود طرح عیدانه با ارائه تخفیف در رستوران‌ها و هتل‌ها، اهدای جوایز ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی در طرح هفت‌سین و اهدای هفت خودرو ویژه در طرح رالی گردشگری به انگیزه ایجاد موج سفرهای هیجانی در نوروز اجرا خواهد شد. نوروزگاه، جشنواره خرید، کودک، تقدیر به امضای مردم، مسابقه بهترین سفره هفت‌سین، جشنواره غذا، مسابقه عکس نقاط ناشناخته، اجرای موسیقی‌های محلی، ورزش‌های باستانی و بومی، برپایی چادرهای عشایری، جشنواره پوشاک سنتی و اقوام و نوروزخوانی از جمله برنامه‌های نوروزی است که محب‌خدایی در این نشست اعلام کرد.»

برنامه‌هایی از این دست باید رسانه‌ای شوند و به مردم معرفی شوند. برای معرفی آنها باید از تریبون‌های پربازدید استفاده کرد. با طرح‌هایی از این دست می‌توانیم شاهد یک جهش بزرگ در زمینه توریسم داخلی باشیم.

علاقه مردم به سفر کردن را می‌توان با برنامه‌هایی از این دست و افزایش کیفیت خدمات سفر ایجاد کرد.

سفر ارزان را جدی بگیریم

پروژه‌های سفر ارزان می‌توانند خانوارهای زیادی را پوشش دهند همه آنهایی که سفر؛ کالای گمشده‌شان در سبد رفاه خانواده است. فراگیر شدن این برنامه‌ها به افزایش نشاط در جامعه کمک می‌کند و می‌تواند باعث درمان افسردگی‌شود قبل از اینکه حاد شوند. رقابت شهرها و کلانشهرها هم دیدنی خواهد بود آنها همه تلاششان را برای برگزیده شدن توسط مردم و نهادهای ذی‌صلاح برای عنوان برند شهرگردشگر خواهند کرد و تلاش آنها برای دیده‌شدن به جذب توریست و گردشگر خارجی هم کمک زیادی خواهدکرد و باعث ایجاد زیرساخت‌های بهتر فرهنگی در حوزه سفر و گردشگری خواهدشد.

هموار کردن مسیر گردشگری

هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی هم برای جلوگیری از بازار سیاه فروش بلیط می‌تواند بسیار کارگشا باشد. وقت آن رسیده که دولت از سفر ارزان برای ملت رونمایی کند؛ شاید این اولین حرکت روبه‌جلو در سال جدید باشد و کمک کند تا مردم با انرژی بیشتری جلوی مشکلات ایستادگی کنند. سفر ارزان می‌تواند انررژی پتانسیلی که صرف دوردور زدن در فضای مجازی می‌کنیم را آزاد کند باعث بهره‌وری فرهنگی و رونق اقتصادی و بوم‌شناسی شود. این بهترین دستاورد سفرهای داخلی است. خبر خوب این است که جشنواره‌های سفر نوروزی در راهند برای یک نوروز هیجان‌انگیز آماده باشید.

پایان پیام

کد خبر : 86494 ساعت خبر : 6:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=86494
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات