دانلود قطعه ملت عشق با صدای روزبه نعمت اللهی+متن

پایگاه خبری گلونیجدیدترین اثر روزبه نعمت اللهی با نام «ملت عشق» منتشر شد. شعر این قطعه از مولانا و تنظیم این قطعه را پیام قربانی برعهده داشته است.

متن ترانه

من که مست از می جانم تتناهو یا هو

فارغ از کون و مکانم تتناهو یا هو

چشم مستش چو بدیدم دلم از دست برفت

عاشق چشم فلانم تتناهو یا هو

گاه در صومعه با اهل عبادت همدم

گاه در دیر مغانم تتناهو یا هو

من به تقدیرم و تقدیر هم از ذات من است

قادر هر دو جهانم تتناهو یا هو

تن به تن ذره به ذره همه انوار منند

زانکه خورشید نهانم تتناهو یا هو

تتناهو تتناهو تتناهو یاهو

تتناهو تتناهو تتناهو یا هو

 

برای دانلود بر روی این لینک کلیک کنید

درباره روزبه نعمت اللهی

روزبه نعمت‌اللهی تیر ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمده‌ است. مادرش فرشته جواهری خواننده و ردیف خوان موسیقی بوده و پدرش مسرور نعمت‌اللهی محقق و استاد دانشگاه است.

انتخاب ترانه‌هایی که روزبه اجرا نموده اغلب توسط پدرش صورت گرفته‌ است. مسرور و روزبه به صورت ذوقی در زمینه ترانه هم فعالیت دارند. به گونه‌ای که خیلی از کارهایی که نعمت‌اللهی انجام می‌دهد، ترکیبی از اشعار مختلف و ابیات اشعار یک شاعر به‌خصوص مولانا هستند که پدرش این کار را انجام می‌دهد.

روزبه نعمت‌اللهی با نوازندگی سازهای گیتار و پیانو آشناست و ساز تخصصی‌اش ویولن است. او فارغ‌التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه سوره است. از آلبوم های او میتوان به چهار آلبوم « سرزمین مادری، هفته عاشقی، عمو زنجیرباف و داروگ » اشاره کرد.

مهناز افشار که از چندین سال قبل تهیه‌کننده قطعات و کنسرت‌های وی بود، در آلبوم داروگ، علاوه بر تهیه کنندگی، همخوان و دکلمه کننده ترانه‌ها نیز بود. که با مخالفت وزارت ارشاد، صدای افشار از این قطعات حذف شد. نعمت‌اللهی تاکنون تیتراژهای متعددی را برای صدا و سیما تهیه کرده‌است و قطعه خاک دلیران وی بارها پخش شده‌است. وی داور بخش خوانندگی مسابقه استعدادیابی سایت آپارات در سال ۹۴ بود.

پایان پیام

کد خبر : 84961 ساعت خبر : 11:32 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=84961
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات