حفاظت از محیط زیست با مشارکت مردم

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین خبر داد: هم‌اندیشی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک با اعضای شورای اسلامی شهر

به گزارش پایگاه خبری گلونی، محمد ایران‌نژاد سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک با اعلام این خبر افزود: این نشست با هدف شناسایی چالش های زیست محیطی شهر آبیک در راستای حفاظت از محیط زیست که یکی از مولفه های حقوق شهروندی می باشد تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه گزارش عملکرد ۵۰ روزه این اداره در جمع اعضای شورای شهر تشریح شد وی شناسایی نقاط چالشی در حوزه محیط زیست شهرستان، صدور ۲۰ فقره اخطاریه به واحدهای آلاینده و دستگیری ۱۲ گروه از متخلفین شکار و صید و کشف ۱۴ قبضه اسلحه شکاری اعلام شد.

ایران‌نژاد در ادامه بیان کرد: بدون تعامل با مردم و بدون استفاده از مشارکت‌های مردمی بویژه اعضای شورای شهر که نمایندگان مردم هستند حفاظت از محیط زیست در معنای واقعی خود محقق نخواهد شد.

محمد ایراننژاد در پایان گفت: توسعه و تجهیز ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرستان با مشارکت شورای شهر و شهرداری و اطلاع رسانی به موقع وضعیت کیفی هوا ی شهر به شهروندان در راستای حفظ و سالم سازی محیط زیست شهر ی بوده است.

پایان پیام

کد خبر : 83509 ساعت خبر : 10:49 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=83509
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات