خودتشکری در شهرداری خرم‌آباد

خودتشکری در شهرداری خرم‌آباد

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: چند روزی است که شهرداری خرم‌آباد با آب‌وتاب زیاد پرداخت حقوق و معوقات کارگران و کارکنانش را به هر وسیله‌ای فریاد می‌زند. سایت‌های محلی، نشریات، پیج‌های فضای مجازی که وابسته به این ارگان هستند، پر شده از ابراز محبت و خاکساری مردم قدرشناس و گردن افراشته شهرداران نواحی مختلف به‌ویژه شهردار خرم‌آباد. کار به جایی رسیده که در سطح شهر بنر با تصویر شهردار محترم می‌زنند که از طرف فلان گروه از شهروندان از ایشان تجلیل و قدردانی شده است.

خودتشکری در شهرداری خرم‌آباد

مهندس وحید رشیدی شهردار خوب یا بدی باشد، موضوع این یادداشت نیست چون وضعیت کنونی خرم‌آباد کاملا بیان‌کننده همه چیز است و در ضمن شهرداری‌ها یکی از ارگان‌هایی هستند که عملکردشان به‌صورت آشکار و شفاف برابر دیده شهروندان قرار دارد.

یک سوال مهم

نکته این است که، مگر شهرداری خرم‌آباد قرار بود دستمزد و حقوق نیروهایش را ندهد، که حالا با چنین شوق و ذوقی از پرداخت آنها حرف می‌زند؟ بدیهی‌ترین وظیفه یک شهرداری پرداخت حق و حقوق کارگران و کارکنانش است. پس دلیل این همه منت گذاشتن بر مردم چیست؟

شاید هم انتظارات از شهرداری خرم‌آباد به این میزان پایین آمده است که اگر بتواند حقوق کارگرانش را بپردازد، لایق مدال افتخار است.

نکته دیگر اینکه، شهرداری باید بداند که بنر زدن و تشکر از خود، هیچ مقبولیتی نزد مردم ندارد و به جز به سخره گرفتن عوامل این کارها، هیچ بازخوردی در میان افکار عمومی ندارد. بگذریم از گروهی که اساسا اینگونه بنرها را زیر سوال می‌برند و ادعا دارند که آنها کار عوامل خودی! است و باقی قضایا…

پایان پیام

کد خبر : 86705 ساعت خبر : 3:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=86705
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات