درآمد آرایشگرها در بازار عید

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: یکی از تفریحات خانوادگی‌مون بعد از محاسبه درآمد پزشکان به‌محض خروج از مطب؛ محاسبه درآمد آرایشگرها دم عیده.

یعنی شما همین روزها یه توک‌پا برو تو آرایشگاه یه تحقیقی میدانی کنی نتیجه اون رو در ضربدر ضریب افزایش دویست درصد تو دو سه روز آخر بکنی؛ می‌بینی درآمد آرایشگرها این روزها از درآمد جراحان پلاستیک هم بالاتره.

نکته عجیب اینه که خیلی از اونها به‌صورت پیش‌فرض با نقشه خودشون پیش می‌رن یعنی در حوزه کوتاهی و رنگ هم نقشه ذهنی خودشون رو پیاده می‌کنن و با ترفند دوبار بشوری همون رنگی که بخوای می‌شه همه اعتراضات رو هم سرکوب می‌کنن.

اون‌وقت برای همین‌ها بسته به طول موهاتون باید از دویست هزار تومن بدون گارانتی تا هفتصد هزار تومن با گارانتی پول بدین و در آرایشگاه‌های لاکچری این رقم به دومیلیون هم می‌رسه.

مشتری لاکچری و آرایشگرها

ما با هفتصد‌هزار تومن خونه ۷۵متری رو کاغذ دیواری کردیم بعد هستن آدم‌هایی که هفتصد تومن پای رنگ و مش می‌دن و قبلش هم باید یه فرم تو مایه‌های فرم اتاق عمل امضا کنن که هیچ شکایتی از این تعرفه‌ها ندارن و قبل از انجام کار هم پول رو محاسبه کنن.

آرایشگاه‌های مطرح فضای مجازی از این ترفند استفاده می‌کنن و نوبت گرفتن از اونها از تهیه بلیط بازی ایران و اسپانیا هم سخت‌تره.

شما باید توسط مشتری‌های وفادار به این سالن‌ها معرفی بشین و از خدمات جانبی پوست و ویتامینه مو هم استقبال کنین.

اونها مثل پزشکان حرفه‌ای یه‌ماه دیگه نوبت خدمات ترمیمی بهتون می‌دن این یعنی شما وارد بازی اونها شدین و از یه مشتری بالقوه به مشتری بالفعل اونها تبدیل می‌شین.

پر کردن فرم رضایت از تعرفه‌ها هم بی‌شباهت به پر کردن فرم جراحی نیست. موضوع همون قبول مسئولیته و اینکه شما باید زیرمیزی‌ها و هزینه‌هایی که خارج از چهارچوب می‌پردازین رو بی‌خیال بشین.

بازار آرایشگاه‌ها در روزهای قبل از عید حسابی داغه؛ تب بکش و خوشگلم کن و تجمل گرایی اینستاگرامی هم به اون دامن می‌زنه و برای همینه که همه اونهایی که پاشون به اون آرایشگاه‌های لاکچری باز می‌شه با رضایت کامل فرم رضایت از تعرفه‌ها رو امضا می‌کنن و رقابت بر سر اینکه کی درآمد بیشتری بازار عید داشته وارد مراحل حساس‌تری هم می‌شه.

پایان پیام

کد خبر : 86199 ساعت خبر : 9:05 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=86199
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات