عمارت ملک بوشهر، محل دپوی زباله+طنز شنیدنی

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: در خبرها آمده است که عمارت تاریخی ملک بوشهر به محل دپوی زباله و زندگی بی‌خانمان ها تبدیل شده است. راستش با توجه به اینکه می‌گن ده سالی هست که وضعیتش همینه، احتمالاً موقع خرید این عمارت توسط میراث فرهنگی حدود یکی دو سال پیش، فکر می‌کردن ساکنین هم روی عمارت هستن. شاید هم گمانشون بر این بوده که ساکنین همون خدمه‌ای هستند که از زمان قاجار در این خونه ساکن بودن!

در پاسخ به معترضان باید گفت که این عمارت چهار هزار مترمربع مساحت داره و این ۶۰ خانواری که در اون هستند، مگه جای شما رو تنگ کردن؟ از اونجایی که این خونه ثبت ملی شده، بنابراین هر ایرانی می‌تونه سهم خودش رو از این اثر ملی بخواد و ساکنین هم از این قاعده مستثنی نیستند، حالا یکم بیشتر… !

به نظر من که مقصر خود جناب محمدمهدی ملک التجاره که رفت فرانسه و یک کاخ قرون وسطی‌ای چشمش رو گرفت و اومد و عینش رو اینجا ساخت! خب نحوه رسیدگی به این عمارت هم دقیقاً به سبک معماریش میاد!

بد نیست بدونید که اتاق‌های این عمارت داره خرید و فروش می‌شه و اجاره داده می‌شه. یعنی می‌ری بنگاه می‌گی یه خونه می‌خوام اروپایی و درندشت، و بهت اینجا رو پیشنهاد می‌دن. اون کسانی هم که رفتن زباله‌هاشون رو اونجا ریختن، احتمالاً سهمشون رو می‌خواستن و تنها راهکاری بوده که برای بیرون کردن ساکنین به ذهنشون رسیده! خب خسته نباشید!

این روایت را با صدای معین بادپا بشنوید:

پخش از رادیو جوان
برنامه پی‌نوشت

پایان پیام

کد خبر : 83880 ساعت خبر : 0:22 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=83880
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات