فال امروزتان را بخوانید

پایگاه خبری گلونی، شکوفه موسوی:

فروردین: خودتان هم می‌دانید که اشتباه کردید، اما غرور فروردینی‌تان نمی‌گذارد که بپذیرید… امروز از آن روزهایی است که به‌موقع به ایستگاه مترو می‌رسید و اگر قصد سفر با اتوبوس را دارید مطمئن باشید که صندلی خالی گیرتان می‌آید.اگر هم با خودروی شخصی سفر می‌کنید باید بگویم که بهتر از به خودروهای عمومی روی‌آورید، از یه فروردینی بعیده که هوای شهرش رو آلوده کنه!

اردیبهشت: امروز موقعیتی پیش می‌آید که می‌توانید برای خودتان یک ساندویچ همبرگر بخرید. اما نخرید. چرا؟ چون فست‌فود ضرر دارد. اگر متولد امروزید تولدتان مبارک. لطفاً در روز تولدتان بیشتر بخندید.

خرداد: دو دلی را کنار بگذارید. از بین دوستانتان از همان کسی که توقع ندارید، پولی به شما می‌رسد. لطفاً حیف و میلش نکنید و کمی عاقلانه برایش برنامه‌ریزی کنید. اگر وقت کردید سری هم به کتاب‌های درسی‌تان بزنید. دلتنگتان شده‌اند.

تیر: رازی در دل دارید که نباید بازگو کنید. پیشنهاد سفر به شما می‌شود. قبول کنید، بلکه کمی از خامی‌تان، پخته شود! باور کنید که با لبخند زیباتر می‌شوید. باور ندارید؟ امتحان کنید و یه نگاه در آینه بیندازید.

مرداد: امروز به جایی می‌روید که توقعش را ندارید. اگر دوستی که با او رابطه‌تان شکرآب است، با شما تماس گرفت، پاسخش را بدهید چراکه حامل خبر خوبی است.

شهریور: به یک جشن عروسی دعوت می‌شوید. لطفاً ماتم لباس را نگیرید. جور می‌شود. کمی تحرک داشته باشید و نشان دهید که شهریوری‌ها هم می‌توانند هیجان‌زده شوند!

مهر: در لحظاتی از امروز انقدر گرمتان می‌شود که آرزو می‌کنید ای کاش زودتر پاییز از راه برسد. امروز تا می‌توانید میوه بخورید اما حواستان باشد که میوه نشسته نخورید چون رویش مگش نشسته!

آبان: اگر عضو شبکه‌های اجتماعی هستید امروز چند دقیقه وقت بگذارید و از عضویت در کانال‌ها و گروه‌های دور از شأن یک آبانی انصراف دهید! خبر خوشی به شما می‌رسد که اگر به‌موقع عمل کنید سود مالی بسیار دارد. اما از قدیم گفتن به مالت نناز که به شبی بنده!

آذر: خوش‌شانسی پشت در ایستاده. لطفاً در را بازکنید. اگر منتظر جوابی از کسی هستید امروز به شما می‌رسد. لطفاً هنگام رانندگی با تلفن همراه صحبت نکنید.

دی: وقت دکتری که ماه‌هاست می‌خواهید بگیرید را بگیرید! نگران از دست دادن پول‌هایتان نباشید. با همسایه‌ها کمی مهربان باشید و جواب سلامشان را بدهید.

بهمن: امروز به سینما می‌روید. اگر به سینما رفتید خوش بگذرد. در لحظات ظهر از ماجرایی عصبانی می‌شوید که اگر خویشتن‌دار باشید این عصبانیت طولانی نخواهد شد. پس خویشتن‌دار باشید!

اسفند: هدیه‌ای دریافت می‌کنید.اگر کم‌خوابی دارید سریع آن را رفع کنید. حواستان به چراغ‌قرمزهای مسیر رفت‌وآمدتان باشد. همه‌شان دوربین ‌دارند و اگر ردشان کنید جریمه سنگینی چشم‌انتظار شماست.

پایان پیام

کد خبر : 86842 ساعت خبر : 8:02 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=86842
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات