پخش یک سریال جنایی بعد از جین ایر

پخش یک سریال جنایی بعد از جین ایر

سریال شش قسمتی «زنان و دختران» که قرار بود از ۱۳ اسفند ماه به روی آنتن شبکه چهار سیما برود، پخش نمی‌شود و جایگزین آن سریال ۱۲ قسمتی «دونالئون» است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روابط عمومی شبکه چهار اعلام کرده بود که با پایان یافتن سریال «جین ایر» از روز یکشنبه (۱۳ اسفند ماه) مجموعه شش قسمتی «زنان و دختران» روانه آنتن خواهد شد، که پخش این سریال فعلا منتفی است.

بر اساس اعلام جدید، واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما که هر روز ساعت ۱۷ یک مجموعه نمایشی خارجی را روانه آنتن پخش می کند با پایان یافتن سریال «جین ایر» از روز یکشنبه ۱۳ اسفند ماه مجموعه ۱۲ قسمتی «دونالئون» را روانه آنتن پخش می کند.

پخش یک سریال جنایی بعد از جین ایر

داستان این اثر درباره ماجراهای جنایی است که در شهر ونیز پیش می‌آید و کمیسر گوئیدو برونتی می‌کوشد معماهای مربوط به آنها را حل و فصل کند.
«بی عدالتی»، «سنگ های خونین»، «ثابت کن که خطاست»، «بازرس»، «پایان ونیزی» عناوین برخی از قسمت های این سریال جنایی و پلیسی است.

ایران (دربارهٔ این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات، به معنی سرزمین آریایی‌ها) با نام رسمی جمهوری اسلامی ایران، کشوری در جنوب غربی آسیا و در منطقه خاورمیانه با ۱٬۶۴۸٬۱۹۵ کیلومتر مربع وسعت (هفدهم درجهان) و بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای ۷۹٬۹۲۶٬۲۷۰ نفر جمعیت (هجدهم درجهان) است.

پایان پیام

کد خبر : 85423 ساعت خبر : 9:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=85423
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات