کنترل ۳۵۰ هزار هکتار از کانون های ریزگرد خوزستان در مدت ۵ سال

استاندار خوزستان گفت: دولت به دنبال این است که ۳۵۰ هزار هکتار از کانون های ریزگرد در خوزستان را در مدت زمان پنج سال کنترل و اعتبارات لازم را نیز تأمین کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز سه شنبه در مراسم روز درختکاری عنوان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی جدید در خوزستان باید از تجاب موسسات علمی و آموزشی دنیا برای تدوین برنامه راهبردی جدید برای این استان بهره برد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مردم و مسولان دست به دست هم دادند تا با همکاری یکدیگر وضعیت فعلی را بهبود ببخشند، افزود: امیدوار هستیم تا برنامه های ویژه درختکاری در همه زمان ها اولویت اول باشند.

وی با تأکید بر اینکه باید بسیج عمومی برای درختکاری ایجاد شود، تصریح کرد: درخت نماد صلح، دوستی، آرامش و هم زیستی است؛ باید این فرهنگ را در استان اشاعه داده و خوزستان را نمادی برای هم زیستی و زندگی مسالمت آمیز معرفی کنیم.

شریعتی تصریح کرد:  دولت به دنبال این است که ۳۵۰ هزار هکتار از کانون های ریزگرد در خوزستان را در مدت زمان پنج سال کنترل و اعتبارات لازم را نیز تأمین می کند؛ البته مردم استان نیز باید در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

وی با دعوت مردم به مشارکت در این برنامه گفت: دولت نیز به عنوان پشتیبان و تأمین کننده اعتبارات لازم در کنار مردم از همه ظرفیت خود در این راستا بهره خواهد گرفت.

پایان پیام

کد خبر : 85874 ساعت خبر : 6:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=85874
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات