گزارش کامل هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در رادیو گلونی

در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، نمایندگان ایران دو برد و دو باخت به‌دست آوردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با شکست پشت سر گذاشته بود در دومین هفته برابر نماینده ازبکستان به برتری رسید. این بازی با برتری ۲ بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. مرتضی تبریزی(۴۷) و حسینی(۹۲) برای ذوب آهن گل زدند.

در همین روز تراکتورسازی تبریز باز هم باخت تا در قعر حدول گروه خود ایستاد. این بازی با برتری ۳ بر صفر تیم میزبان به پایان رسید. مهدی طارمی(۱۱ و ۹۴) و شیم گریکوف(۲۱ – گل به خودی) برای الغرافه گل زدند.

روز سه‌شنبه پرسپولیس و استقلال به ترتیب مقابل السد قطر و الهلال عربستان قرار گرفتند.

تیم فوتبال پرسپولیس که دیدار اول خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با یک برد شیرینی پشت سرگذاشته بودند در دومین دیدار برابر یاران «ژاوی» تن به شکست سنگینی دادند. این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود السد به پایان رسید. بغداد بونجاح(۳۶ و ۵۱) و خوخی(۶۶) برای میزبان و سیامک نعمتی(۹۴) برای پرسپولیس گل زدند.

اما تیم فوتبال استقلال که نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را با تساوی به پایان برده بودند در دومین دیدار برابر الهلال عربستان به یک پیروزی خوب و ارزشمند رسیدند. تک گل این بازی را مامه تیام در دقیقه ۴۶ به ثمر رساند. تیام که درون محوطه جریمه الهلال صاحب موقعیت شده بود، در حالی که قصد داشت با ضربه‌ای فنی دروازه حریف را باز کند توپ به حفیظ مدافع الهلال خورد و راحت‌تر از قبل وارد دروازه شد تا شاگردان شفر با همین گل برنده بازی باشند.

محمد ساکی در رادیو گلونی از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید:

پایان پیام

کد خبر : 82758 ساعت خبر : 1:27 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=82758
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات