تعبیر بریدن درخت در خواب به هدفتان بستگی دارد

تعبیر بریدن درخت در خواب به هدفتان بستگی دارد

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: هدف از انجام هر کاری مهم است. خواب و بیداری هم ندارد. اگر بخواهم شفافتر بگویم هدف، همه چیز است. هدف مشخص می‌کند که چه می‌خواهید بشوید. حالا اینکه چه شدید، ربطی به هدف ندارد. اما می‌توانید تا حدودی نتیجه نهایی را با احتمال بسیار زیادی در ابتدای کار و با توجه به هدفتان ببینید.

یعنی اگر هدفتان، حرکت به سمت چپ است(لطفاً فقط یک جهت ساده را درنظر بگیرید و معنای دیگری برداشت نکنید)، احتمالا در نهایت شما به منتهی‌الیه راست خواهید رسید و برعکس(اگر هنوز با چپ و راست مشکل دارید، شمال و جنوب را در نظر بگیرید). به هرحال هدف در خواب شما هم نقش مهمی دارد.

تعبیر بریدن درخت در خواب به هدفتان بستگی دارد

اگر در خواب هدف از بریدن درخت، درست کردن و خوردن چای است، یعنی شما از موضوعی ناراحت شده‌اید و نیاز دارید تا آتش خشم خودتان را با یک نوشیدنی خنک خاموش کنید. به یاد داشته باشید که تا الان کسی از نخوردن چای در طبیعت، نمرده است.

اما اگر هدفتان درست کردن غذاست، یعنی شما بسیار جاه طلب هستید و برای رسیدن به خواسته خود، یک آتش کوچک که سهل است، شاید یک جنگل را به آتش بکشید. بهتر است کمی از رویاپردازی دست بردارید. چون با این روحیه‌ای که در شما می‌بینم، کار دست دیگران می‌دهید. بهترین کار این است که حتماً تا مدتی از نزدیک شدن به منابع طبیعی فاصله بگیرید.

فصول با هم فرق دارند

اگر هدف از روشن کردن آتش، فقط گرم شدن‌تان است، اول به این سوال پاسخ دهید که خجالت نمی‌کشید در حالی که به منطقه سرد می‌روید، تنها با زیرپوش آن هم از نوع رکابی‌اش، به طبیعت می‌روید؟

شما در سردترین وقت سال هم در خانه خود، با همین لباس می‌گردید و به هیچ کدام از پیام های مهم توجه نمی‌کنید.

خودتان هم اگر نگاهی به عکس‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده اید بیاندازید، هیچ تفاوتی بین پوشش‌هایتان در فصول سال نمی‌بینید. تا کی میخواهید به این وضعیت ادامه دهید؟

سلام بر وجدان

اگر آتشی که برپا کرده‌اید، از شعله کمی برخوردار است، یعنی تا الان به خیر گذشته و آن هیزمی که سوزانده‌اید، مصیبت نیافریده.

اما اگر آتشتان به اندازه یک کوه زبانه می‌کشد، بهتر است ابتدا به سایت‌های خبری مراجعه کنید. تاریخ و مکان آخرین مراجعه‌تان به طبیعت را بررسی کنید. ببینید آن آتشی که روشن کرده بودید، چند هکتار را نابود کرده است.

تنها راه خلاصی از این عذاب وجدان که گرفتار می‌شوید، مراجعه به مراجع ذی صلاح است. اگر این خواب را به دفعات دیده‌اید، پس عذاب وجدان هم ندارید. تا اینجا که هرکاری دلتان خواسته کرده اید، بعد از این هم خودتان می‌دانید. به من ربطی ندارد.

پایان پیام

کد خبر : 87995 ساعت خبر : 7:59 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=87995
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

خواب برگ سبز چایی زیاد دیدم که فامیلم خواست تبدیل مختصری به چایی خوراکی کند! با خشک کردن
در خواب میگفتم باید تبدیل به چایی سیاه شود و فامیلم میگفت زیاد سیاه نشود بهتر است!
الباه این فامیلم سابقه ی علاقه اش به بوته برگ سبز چایی و چایی ایرانی در عالم بیدازی هست و علاقه به خشک کردن سبزی شوید و نعناع در عالم بیداری نیز دارد و انجام میدهد. جدیدا درخواست مالی از فامیلم نیز داشتم پیامکی، ولی هنوز پاسخ عملی ندیدم خبر به من ندادند. .